• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 24 مرداد 1398
کد مطلب : 72561
+
-

3-3-4 بدون سید جلال بشار و جونیور

قهرمان 3دوره گذشته لیگ، روز پنجشنبه هفته آینده در افتتاحیه فصل جدید این مسابقات در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جم خواهد رفت. سرخپوشان بعد از 2‌ماه تمرین زیرنظر جانشین برانکو، بالاخره با این بازی رسما کار خود را آغاز خواهند کرد و امیدوار هستند که بتوانند با سرمربی آرژانتینی خود یک‌بار دیگر قهرمانی را تجربه کنند. کالدرون در هفته‌های گذشته و طی بازی‌های تدارکاتی نشان داد که برخلاف برانکو، فوتبالی کاملا تهاجمی را می‌پسندد. در آستانه آغاز دوباره لیگ‌برتر، به‌نظر می‌رسد این مربی ترکیب اصلی خود را کاملا شناخته و با نفرات مدنظرش به استقبال فصل آینده خواهد رفت.
در خط دروازه در غیاب بیرانوند محروم، رادوشوویچ درون دروازه خواهد ایستاد و در نخستین بازی لیگ کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت. البته کالدرون روی بیرانوند حساب ویژه‌ای باز کرده است و از هفته دوم قطعا از بیرانوند استفاده خواهد کرد. در خط دفاعی سرمربی پرسپولیس از محمد نادری در سمت چپ استفاده خواهد کرد و مهدی شیری در دفاع راست به میدان خواهد رفت، اما شاید مهم‌ترین تصمیم کالدرون انتخاب 2 مدافع میانی باشد؛ جایی که قطعا سیدجلال حسینی نیمکت‌نشین خواهد بود و کنعانی‌زادگان در کنار شجاع خلیل‌زاده بازی خواهد کرد. باید دید کاپیتان سرخپوشان چه زمانی دوباره در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
سرمربی آرژانتینی سرخپوشان در خط هافبک قصد دارد از کمال کامیابی‌نیا به‌عنوان تنها هافبک دفاعی بهره بگیرد و در مقابل او مهدی ترابی و احمد نوراللهی بازی خواهند کرد. البته شماره8 پرسپولیس در کارهای دفاعی به کمک کمال کامیابی‌نیا خواهد رفت. در سیستم 3-3-4 پرسپولیس بازیکنان خط حمله نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. قرار است وحید امیری و فرشاد احمدزاده در کناره‌ها بازی کنند و علیپور در مرکز خط حمله قرار بگیرد.
 شکست دوستانه؛ چالش کالدرون
سرمربی پرسپولیس بعد از انجام بازی‌های دوستانه زیاد به ترکیب دلخواه خود رسیده است. نکته مهم اینجاست که این ترکیب یک‌بار پیش از آغاز لیگ در برابر فولاد به‌کار گرفته شده که در نهایت با شکست 2 بر صفر سرخپوشان مقابل شاگردان نکونام همراه بود و این می‌تواند بزرگ‌ترین چالش برای این مربی باشد که دوباره طعم شکست را با تیمش تجربه نکند.
  رسن و جونیور شاید هفته دوم
مربی آرژانتینی پرسپولیس حساب ویژه‌ای روی جونیور و البته بشار رسن باز کرده است. با توجه به تأخیر در آمدن جونیور و دیر اضافه‌شدن رسن به تمرینات، کالدرون فعلا قصد استفاده از این دو نفر را ندارد و شاید در هفته دوم از آنها استفاده کند. نکته مهم این است که درصورت اضافه‌شدن جونیور، به‌احتمال فراوان علی علیپور به کناره‌ها خواهد رفت و رسن هم باید جانشین ترابی یا نوراللهی شود که البته این بازیکن عراقی کار سختی برای رقابت با شماره‌های 8 و 9 خواهد داشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید