• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72338
+
-

نزاع خیابانی در چرداول منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی چرداول از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر شباب از توابع این شهرستان خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ «قدرت رضایی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰از وقوع درگیری در شهر شباب مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند. طبق گزارش آنها، ۲ مغازه‌دار با هم درگیر شده بودند که با وساطت همسایه‌ها و ماموران سازش کردند.

وی افزود: به دنبال این درگیری، یکی از طرفین دعوا در تماس تلفنی با دوستانش در یکی از شهرستان‌های همجوار و به قصد انتقام‌جویی، آنها را به درگیری مجدد دعوت کرد. سرهنگ رضایی بیان کرد: همان روز چند نفر از دوستان وی با یک دستگاه پژو ۴۰۵ وارد شهر شباب شدند و در ورودی شهر مقتول را در حالی که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بود با شلیک 3 گلوله به قتل رساندند و سریعا ازمحل متواری شدند.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران ۲ نفر از عاملان این قتل در همان لحظات اولیه دستگیر و به مقر نیروی انتظامی منتقل شدند. این مقام مسئول گفت: تحقیقات از افراد دستگیر شده درخصوص شناسایی عامل اصلی قتل و علت و انگیزه آن با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید