• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 23 مرداد 1398
کد مطلب : 72282
+
-

بیمارستان‌های با پیشرفت 70درصد در اولویت تکمیل

استاندار فارس گفت: بیمارستان‌هایی که عملیات اجرایی آنها بالای ۷۰ درصد پیشرفت است در اولویت ساخت هستند. 

به گزارش مهر، «عنایت‌الله رحیمی» در نشست با معاون وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به توانمندی استان فارس در پزشکی اظهار کرد: استان فارس از توانمندی‌های زیادی در حوزه علوم پزشکی برخوردار است.

وی در خصوص سابقه تاریخی شیراز در حوزه پزشکی خاطرنشان کرد: سابقه تاریخی این حوزه باعث شده که بیمارانی از استان، کشور و کشورهای دیگر به شیراز مراجعه کنند. استاندار فارس با اشاره به توریسم‌درمانی در میان کشورهای حوزه خلیج فارس تاکید کرد: ما در زمینه توریسم‌درمانی در چند مدت گذشته در میان کشور‌های حوزه خلیج فارس رشد بسیار خوبی داشته‌ایم.

رحیمی درباره توانمندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: علاوه بر توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز که به عنوان قطب علمی جنوب کشور همیشه مطرح بوده، قطعا رسیدگی به کاستی‌هایی که در گذشت زمان ایجاد شده مورد توجه باشد و انتظار می‌رود وزارت بهداشت در این زمینه حرکت‌های رو به رشدی داشته باشد و ما بتوانیم نیازمندی‌ها را پوشش دهیم. وی یادآور شد: مراکز درمانی و بیمارستان‌ها طی چند سال گذشته رشد خوبی در زمینه تجهیزات پزشکی و خدمات سلامت داشته‌اند.

استاندار فارس اظهار کرد: درخواستمان این است که ساخت بیمارستان‌هایی که در دست ساخت هستند سرعت پیدا کند و اولویت ما بر این است که پروژه‌های درمانی بالای ۷۰ درصد را سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید