• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72005
+
-

اجرای پایلوت گزارش مسئولیت اجتماعی پایدار در اصفهان

در استان اصفهان
اجرای پایلوت گزارش مسئولیت اجتماعی پایدار در اصفهان

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: در کشورهای اروپایی تمامی شرکت‌ها و نهادها به غیر از گزارش صورت مالی، اقداماتی که در راستای مسئولیت اجتماعی پایدار انجام می‌دهند را منتشر می‌کنند که بنیاد مسکن اصفهان با اخذ مجوز از دفتر مرکزی بنیاد به شکل پایلوت در کشور از چند ماه گذشته اقدام به این کار کرده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان، «پیمان نجات» در این ارتباط اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان از چند ماه گذشته اقداماتی که در جهت حفظ محیط زیست، در حوزه سیل و زلزله، آب آلوده، برابری حقوق زن و مرد در محیط کار، کاهش مصرف انرژی، انطباق‌های ‌زیست محیطی، فرصت برابر برای اشتغال و کودکان کار و غیره انجام داده، تماما از شاخص‌های مسئولیت‌های اجتماعی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روی این شاخص‌ها اقداماتی انجام داده و به شکل کاملا شفاف آنها را مستند ارائه می‌کند.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: هر سال تنها به گزارش مسئولیت اکتفا می‌کردیم اما امسال دیدیم مسئولیت‌های اجتماعی بنیاد را نیز مستند ارائه کنیم که این اقدام در نوع خود بی‌نظیر بود و مقرر شد چند ماه آتی خروجی نتایج آن را به شکل کشوری اجرایی کنیم. وی از ایجاد بستر مناسب برای انجام ورزش همگانی کارکنان خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی در اختیار همکاران قرار دارد و سالن و زمین چمن و سالن بدن‌سازی و میز پینگ‌پنگ و کوه‌پیمایی‌ها و و پیاده‌روی‌ها برای کارمندان بنیاد مسکن بر اساس تقویم ورزشی بنیاد اجرایی شد.

نجات، به قهرمانی و نایب قهرمانی تیم فوتسال و نایب قهرمانی تیم والیبال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات رفاهی به کارکنان از جمله بیمه تکمیلی و اعزام به سفرهای زیارتی و سیاحتی و برگزاری جشن‌های سالانه از دیگر اقداماتی است که برای نیروی بنیاد مسکن در استان اصفهان صورت گرفته است. وی از برنامه تخصیص مسکن و ساخت مسکن در بهارستان و افجد شهر ابریشم برای کارکنان بنیاد مسکن خبر داد و گفت: سال گذشته 60 مورد وام کارگشایی تا سقف 40 میلیون تومان به کارمندان بنیاد اعطا شده است.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان از اعطای کارت ارزیابی متوازن در بنیاد مسکن خبر داد و گفت: همچنین دوره‌های آموزشی ویژه کارمندان حداقل 40 ساعت در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تمامی موفقیت حوزه پشتیبانی را منوط به زحمات زیر مجموعه‌های این حوزه یعنی حوزه مالی، اداری، فناوری و تدارکات و پشتیبانی می‌دانیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید