• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72011
+
-

حذف قبوض تلفن ثابت از مهرماه

مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری از حذف قبوض تلفن ثابت در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد. 

«حسن آقائی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از مهرماه سال جاری (سیکل سوم) چاپ و توزیع قبوض تلفن ثابت در استان همزمان با سراسر کشور متوقف خواهد شد. 

وی افزود: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های دولت الکترونیک و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مخابرات ایران، قبوض کاغذی تلفن ثابت از سیکل اطلاع‌رسانی به مشترکان حذف خواهد شد که این گام بسیار مهمی در راستای حفظ محیط ‌زیست است.  آقائی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به طور میانگین در استان بین 180تا 250 هزار قبض برای مشترکین ارسال می‌شود که علاوه بر صرف هزینه، استانداردهای زیستی محیطی نیز رعایت نمی‌شود. 
مدیر مخابرات استان تصریح کرد: سامانه 2000 به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده ارائه خدمات در خصوص کارکرد تلفن همشهریان است. 

وی ادامه داد: کد یو اس اس دی *2020# و سایت http://www.tci.ir نیز در اختیار مشترکان قرار دارد و افراد به صورت 24 ساعته می‌توانند کارکرد خود را دریافت و نسبت به پرداخت اینترنتی آن اقدام کنند. 

آقائی ساده‌سازی فرایند ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان و شفاف بودن کلیه عملیات فرایند جایگزینی قبوض را از مزایای این خدمات دانست. 
وی تلفن‌های مشغول به کار استان را بالغ بر 256 هزار، مشترکین اینترنت پرسرعت را بیش از 57 هزار مشترک، تعداد مشترکین تلفن ثابت مشغول به کار در روستاها را بیش از 51 هزار و مشترکین شهری را 205 هزار اعلام کرد. 
 آقائی ارائه خدمات فیبر نوری و توسعه بر پایه دستورالعمل‌های شرکت مخابرات ایران را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آینده مخابرات استان عنوان کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید