• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71750
+
-

حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا در طرح‌های حمل و نقل لرستان

قائم‌مقام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به ساخت پل ۷۰ متری ماژین توسط این قرارگاه گفت: همچنین، پروژه‌های حمل‌ و ‌نقل بین شهری توسط قرارگاه در لرستان اجرا می‌شود. به گزارش تسنیم، «علیرضا فخاری» بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در سیل اخیر هم با آب‌زدایی و هم با حضور به‌موقع توانست به مردم خدمت‌رسانی و کمک کند.

وی افزود: امیدواریم این قرارگاه بتواند در زمینه سیستم حمل‌ و‌ نقل بین شهری سهم خود را ادا کند. فخاری گفت: حضور ما، نه به عنوان یک پیمانکار بلکه به عنوان یک همراه در کنار وزارت راه و شهرسازی، حتما در جهت تامین نیازهای مردم موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: اخیرا یک پل (پل 70 متری ماژین) بسیار خوب و ارزشمند به لحاظ تکنیک و اجرا در منطقه ساخته‌ایم. در زمان سیل نیز همکاران ما در قالب گروه‌ها و تیم‌های قرارگاه حضور داشتند و توانستند به مردم کمک برسانند تا آلام و سختی‌های سیل را برای آنها کمتر کنند.

این مسئول گفت: امیدوارم قرارگاه خاتم‌الانبیا که همواره در کنار وزارت راه و شهرسازی بوده، برای ایجاد ارتباط بین شهری و ساخت اتوبان‌ها و مراکز مهم اقتصادی و سیاسی کشور نقش ایفا کند. وی اظهار کرد: ما ‌اکنون در زمینه کریدور شمال - جنوب، شرق و غرب و نیز راه‌آهن در خدمت وزارت راه و شهرسازی هستیم و امیدواریم بتوانیم با اجرای قطعه اول این راه، خدمت دیگری به مردم کشورمان ارائه دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید