• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70661
+
-

بهبود و اصلاح امور با نقد سازنده رسانه‌ها

استاندار کرمان با اشاره به این‌که مرز میان نقد و تمسخر را باید تشخیص داد از نقد صادقانه و سازنده رسانه‌ها استقبال کرد و گفت: نقد اصولی توام با مطالبه‌گری به بهبود و افزایش کیفیت کارها کمک خواهد کرد. 

به گزارش ایرنا «محمدجواد فدایی» در نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان ضمن تبریک هفته خبرنگار و قدردانی از زحمات رسانه‌های استان پیرامون اطلاع‌رسانی، ارتقای فرهنگ جامعه و برقراری ارتباط خوب میان مردم و مسئولان بیان مسائل و مشکلات رسانه‌ها و مطبوعات در این نشست را به حق دانست و افزود: همان‌طور که شما انتظارتی از مدیریت استان دارید و ما هم تلاش می‌کنیم این انتظارات را برآورده‌ سازیم، توقع ما هم از رسانه‌ها این است که مطالب منتشرشده در راستای بهبود کارها و اصلاح مدیریت استان باشد.  

استاندار کرمان با اشاره به مسئولیت‌پذیری مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران باید پاسخ‌گوی مطالبات رسانه‌ای و مردمی باشند و در برگزاری نشست‌های دوره‌ای با برگزاری نشست‌های خبری به ابهامات رسانه‌ها در خصوص موارد مطرح‌شده جواب قانع‌کننده دهند. 

استاندار گفت: البته تصمیم بر این شده که در شورای اداری استان این فرصت را برای رسانه‌ها فراهم کنیم که بعضی از سؤال‌هایشان را از مسئولان استانی بپرسند. 
همچنین استاندار کرمان با اشاره به این‌که از مطالبه‌گری استقبال می‌کنیم، گفت: مطالبه‌گری باید تعریف شود و اگر به معنای انعکاس مشکلات مردم و نیازها باشد که استقبال می‌کنیم، اما اگر به معنای خواسته‌های غیرکارشناسی و تحمیل به دولت باشد، قطعاً به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید