• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70424
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NzK6
+
-

عکاسان خبری شیراز صاحب نمایشگاه دائمی شدند

خبر
عکاسان خبری شیراز صاحب نمایشگاه دائمی شدند

نمایشگاه دائمی عکس عکاسان خبری شیراز در مراسمی در نخستین روز از هفته خبرنگار در محل انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس برپا شد.

 به گزارش ایرنا، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه دائمی عکس عکاسان خبری استان فارس برای تبدیل شدن محل انجمن صنفی خبرنگاران به نگارخانه اعلام آمادگی کرد.

«صابر سهرابی» ابراز کرد: پس از ارائه تقاضا از سوی انجمن صنفی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی صدور مجوز نگارخانه با هدف کسب درآمد را برای انجمن صنفی و گردهمایی اصحاب هنر و رسانه در این محل دارد.

وی ایجاد نگارخانه را در محل انجمن صنفی زمینه‌ای برای حضور سایر هنرمندان و برقراری ارتباط بهتر بین اصحاب رسانه و فعالان هنر دانست و گفت: عکاسان خبری و اصحاب رسانه ثابت کرده‌اند در کنار نگاه خبری، دیدی ویژه و هنرمندانه به سوژه‌های اجتماعی دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار کرد: در صورتی که مدیران به همسویی رسانه‌ها و نیز یاری‌رسان بودن آنان باور داشته باشند و از پاسخگویی فرار نکنند، به ارتقای رسانه‌های استان کمک خواهند کرد.


مدیران از پاسخگویی به خبرنگاران فرار نکنند

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز با حضور در این مراسم ضمن تبریک هفته خبرنگار به اصحاب رسانه از تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران ابراز خرسندی کرد و افزود: خبرنگاران همچون ارتش در خدمت جامعه هستند و بر اقشار مختلف تاثیر می‌گذارند. «حیدرعلی کامیاب» خاطرنشان کرد: امروزه قشر خبرنگار در همه حوزه‌ها بدون ادعا حضور دارد و استان فارس نیز از این لحاظ بسیار غنی است.

وی با اشاره به حوادث یک سال گذشته در استان فارس ابراز کرد: خبرنگاران با انعکاس واقعیت و با قلم و تصویر خود این لحظات را ثبت کردند و در نهایت مطالبه‌گری بحقی روی داد و این‌که امروز مردم طالب حقی هستند از رسانه ریشه می‌گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید