• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69386
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


قصه هزار و یک شب بابک
جهانبخش محبی‌نیا، نماینده مردم میاندوآب خواستار شفاف‌سازی‌ درخصوص اقدامات قوه قضاییه در برخورد با مفاسد شد و با طرح این سؤال که بابک زنجانی چه سرنوشتی پیدا کرده، گفت که سرنوشت او به قصه هزار و یک شب تبدیل شده است. (ایسنا)

فرار مالیاتی ۲۰۰۰ میلیارد تومانی یک بانک
بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در جریان بررسی پرونده بانک‌ها در کمیسیون اصل ۹۰ استعلامی درباره بدهی بانک‌ها صورت گرفته بود که براساس گزارش دریافتی کمیسیون، یکی از بانک‌ها تا سال۹۶ ، ۲۰۰۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی قطعی داشته است. (ایسنا)

شکایت از نماینده تهران به خاطر پیشنهاد مذاکره
 الیاس حضرتی، نماینده مجلس گفته است: من پیش از این مصاحبه‌ای کرده بودم که در آن مصاحبه پیشنهادی را برای مذاکره جمعی از سفرا و دیپلمات‌های با تجربه با ارکان مختلف حکومت آمریکا اعم از سنا، کنگره و احزاب تأثیرگذار این کشور مطرح کرده بودم اما به همین دلیل علیه من شکایتی مطرح شده که قرار است فردا در جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به آن رسیدگی شود.وی یادآور شد که  علت این شکایت تخلف از مصوبه‌ای درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا عنوان شده درحالی‌که ما معتقدیم محدودیت مذاکره با دولت ترامپ وجود دارد اما با بقیه نهادهای آمریکایی می‌توان مذاکره کرد. پیش از این شورای‌عالی امنیت ملی از حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی در همین خصوص به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام شکایت کرده بود. (ایسنا)

ادعای زد و بند نمایندگان
سهیلا جلودارزاده، نماینده تهران با انتقاد از اظهارات روحانی درخصوص واگذاری شرکت‌های شستا گفت: رئیس‌جمهور چرا از واگذاری رایگان اموال تامین اجتماعی سخن می‌گوید؟  او با اشاره به دلایل استیضاح ربیعی ادامه داد: برخی نمایندگان مجلس که به استیضاح ربیعی رأی دادند، به‌دنبال گرفتن امتیاز بودند. آنها می‌خواستند فرزندانشان را به‌عنوان مدیر و هیأت مدیره به شرکت‌های شستا تحمیل کنند یا خواسته‌های غیرمعقول دیگری داشتند و چون ربیعی با این خواسته آنان مخالفت می‌کرد، استیضاحش کردند. (ایلنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید