• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69378
+
-

با مردم

با مردم










لباس اجباری مدارس پسرانه چه معنایی دارد؟

مدرسه پسرانه‌ای در شمشیریه به اجبار ما را وادار به تهیه لباس فرم، آن هم فقط از طریق مدرسه می‌کند و بابت هر دست لباس 150هزار تومان می‌گیرد؛ درحالی‌که ما به‌عنوان مادر اصلا حریف بچه‌ها نمی‌شویم که این بلوز و شلوار فرم را بپوشند. در ثانی اگر قادر به دوختن آن مطابق الگوی مدرسه باشیم، چرا باید به مدرسه به اجبار پول بدهیم.
فریدی از آذری

تقاطع مسجد جامع کمالشهر بازگشایی شود
تقاطع مسجد جامع کمالشهر چند سالی است که بسته شده و شهروندان برای ورود به کمالشهر حتما باید از ورودی شهیدبهشتی وارد شوند که باعث ترافیک بسیار سنگین در آنجا می‌شود. می‌توان با بازگشایی تقاطع مسجد از بار ترافیکی ورودی اصلی شهر کاست.
توانگر رنجبر از کمالشهر

ترافیک خفقان‌آور شهرهای شمالی
شهرهای شمالی در همه فصول در قرق مسافران است و اهالی و سکنه شهر چاره‌ای جز تحمل ترافیک خفقان‌آور شهر ندارند؛ درحالی‌که شاید در شهرهای دیگر 40درصد ترافیک متعلق به اهالی و سکنه آنجا باشد.
اصغری از آمل

زمین به ما فروختند اما هنوز واگذار نشده است
در سال 92زمینی به مساحت 24متر از سوی شهرداری منطقه 8 به ما فروخته شد که با گذشت 5سال هنوز واگذار نشده است. طی استعلامی که از ثبت گرفتیم، گفتند اصلا شهرداری مالک نبوده که بخواهد این زمین را به شما واگذار کند. از مسئولان تقاضا داریم پاسخگو باشند.
مشیری از منطقه 8شهرداری

فردی که خانه را زباله‌دانی کرده است
در خیابان میرعلی اکبری مجیدیه جنوبی ساکنان یک منزل که روبه‌روی بوستان واقع شده، ضمن اینکه زباله‌ها را در خودرویشان نگه می‌دارند، منزلشان را تبدیل به محلی برای نگهداری زباله و وسایل قراضه کرده‌اند که منظره ناخوشایندی دارد.
مالکی از مجیدیه جنوبی

وعده دریافت کارت ملی برای افراد زمینگیر
همسرم زمینگیر است و قادر به حرکت نیست. بعد از پیگیری‌های مکرر از اداره ثبت شاهین‌شهر بارها عنوان کرده‌اند که فردی به منزل این گونه افراد می‌آید و از آنها عکس و مدارک لازم را می‌گیرد، ولی از 6 ‌ماه قبل تاکنون ما هنوز معطلیم و خبری از اقدامات لازم برای دریافت کارت ملی همسرم نیست.
هموطن از شاهین‌شهر اصفهان

پژوی بدون فن  و آمپر بالای خودروی نو
10روز قبل پژو 405خریدم. بلافاصله در حرکت اولیه، ماشین جوش آورد. بعد از بررسی مشخص شد که این خودرو به جای 2 فن، یک فن دارد. به نمایندگی مراجعه کردم که قبول نکردند و گفتند باید پول بدهید تا فن دوم نصب شود.320هزار تومان گرفتند و برای ماشین فن گذاشتند اما باز هم آمپر بالا بود. در نهایت نمایندگی به من پاسخ داد که باتری‌ساز ما فاقد صلاحیت لازم برای تعمیر این ماشین است. برای اعتراض به این موضوع به بازرسی اعلام مشکل کردم که نمایندگی رفتار بدتری کرد و الان یک دستگاه پژوی نو اما غیرقابل استفاده روی دستم مانده است.
جنتی از تهران

چرا صداوسیما مسابقات والیبال جوانان جهان را پخش نکرد
چرا صداوسیما شنبه شب صحبتی از قهرمانان والیبال جهان نکرد و درحالی‌که ده‌ها برنامه غیرمفید داشت، بازی ارزشمند و پرشور جوانان ایران و ایتالیا را پخش نکرد؟ چرا تنیس بین‌المللی دنیا را پخش می‌کنند اما مسابقه‌ای که تیم ملی ما در آن در سطح عالی شرکت دارد را پخش نمی‌کنند؟
محمود از همدان

حقوق ما از 3 سال قبل کمتر است
از زمانی که جایگاه‌های سی‌ان‌جی در قم به پیمانکاران واگذار شد، کارفرما هر سال به جای افزایش، حقوق ما را کاهش داده تا جایی‌که حقوق ما 500تا 600هزار تومان کاهش داشته است. انتظارمان نظارت و توجه به درددل‌های ماست. آیا قانون کار شامل حال ما نمی‌شود.
جلیل‌زاده از قم

فراوانی سگ‌های ولگرد در پارک بازیافت
پارک بازیافت به‌خصوص در صبح‌ها پر از سگ‌های ولگرد است. محوطه جنگلی این پارک مملو از سگ‌هاست که ایجاد ترس و مزاحمت برای خانواده‌ها و رهگذران دارند.
مجازی از علی‌آباد

بلوار شادچای شهریار تاریک است
بلوار شادچای در شهریار و جاده شهریار به تهران از میدان رضی‌آباد بالا تا ورودی شهر قدس خاموش  بوده و در شب‌ها بسیار خطرناک است.
رضاپور از شهریار

حق عائله‌مندی خانم‌های خودسرپرست حذف شد
چرا حق عائله‌مندی خانم‌های مجرد خودسرپرست از پارسال حذف شده و تاکنون هم خبری از آن نیست؟!
یک فرهنگی بازنشسته

شورایاران در پیگیری مشکلات مردم هم تکاپو داشته باشند
در انتخابات روز جمعه بعضی از داوطلبان شورایاری را مشاهده می‌کردم که در تکاپوی پخش برگه‌های تبلیغات در بین مردم بودند. امیدوارم این افراد در پیگیری مشکلات مردم هم، همین‌گونه در تکاپو باشند.
طاهر بلغار از تهران

برخورد با بساط‌گستران ولیعصر ادامه یابد
برخورد و جمع‌آوری بساط‌گستران در ولیعصر حرکت خوبی بود که باید ادامه یابد. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به ادامه این امر ثابت‌قدم باشند.
ولی‌زاده از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید