• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69367
+
-

پالایش آبی ادامه دارد

پالایش آبی ادامه دارد

علی کریمی بعد از نزدیک به 40روز پس از پایان فرصت درنظر گرفته شده برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال در نهایت در جمع آبی‌های تهرانی ماندنی شد تا با نزدیک شدن به شروع لیگ، فهرست تیم استراماچونی همچنان در مسیر تکمیل شدن باشد. علی کریمی در روزی قرارداد خود با استقلال را تمدید کرد که ساعاتی پیش از آن محسن کریمی به تمرینات استقلال بازگشت تا به این ترتیب استقلال در یک روز 2 بازیکن از دست رفته خود را به تیم برگرداند و فهرست آبی‌ها کامل‌تر از گذشته شود اما همچنان تیم استراماچونی در فهرست 18نفره خود، 3جای خالی دارد که امیرحسین فتحی اعلام کرد اتفاقات خوبی برای آبی‌ها رخ خواهد داد.
استقلالی‌ها یک دروازه‌بان، دفاع چپ و هافبک بازیساز را به‌صورت قطعی جذب خواهند کرد و همچنین صفا هادی دیگر گزینه‌ای است که با مدیران استقلال برای حضور در تهران گفت‌وگو کرده و احتمال حضور او در خط میانی بسیار زیاد است. استقلال برای ترمیم این پست‌ها البته با محدودیت‌هایی روبه‌روست؛ سهمیه خریدهای استقلال از بازیکنان لیگ برتری با جذب 6بازیکن به اتمام رسیده و آبی‌ها تنها می‌توانند 3بازیکن خارجی جذب کنند که به‌نظر می‌رسد در این میان جذب صفا هادی، یک دفاع چپ و یک بازیساز خارجی قطعی است و برای خط دروازه استقلالی‌ها به لیگ ایران چشم دارند تا به این ترتیب فهرست خود را کامل کنند و البته در این مسیر محدودیت جذب بازیکن بالای 23سال نیز برای آبی‌ها مطمئنا اهمیت دارد زیرا تنها 3جای خالی دارند.
 آذری خواهان جدایی از استقلال
رضا آذری، بازیکنی است که سال‌ها در رده‌های پایه استقلال بازی کرده است و فصل قبل در بازی‌هایی که برای این تیم بازی کرد موفق شد نام خود را به‌عنوان یک چهره مطرح کند. با این حال رضا آذری در شرایطی از روز اول در تمرینات استقلال شرکت کرده که ظاهرا خودش به این نتیجه رسیده است که با توجه به ترافیک بازیکن در پست او ممکن است فرصت بازی پیدا نکند و به همین دلیل این بازیکن قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را دارد. ظاهرا استراماچونی در تمرین به این بازیکن گفته ممکن است فرصت زیادی برای بازی به او نرسد و به همین دلیل هم این بازیکن تصمیم به جدایی از استقلال گرفته است.
 همسر همام و تکذیب بازگشت به ایران 
طارق همام، هافبک عراقی استقلال در پایان فصل گذشته از این تیم کنار گذاشته شد و در نهایت و با پایان فصل از جمع استقلالی‌ها به‌صورت توافقی و در شرایطی که یک سال با این تیم قرارداد داشت، جدا شد. با این حال طی روزهای گذشته شایعاتی درباره بازگشت این بازیکن به استقلال مطرح شد ولی همسر این بازیکن عراقی دیروز اعلام کرد که طارق به ایران باز نخواهد گشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید