• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69353
+
-

۳۹۷۹ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل 3979 فقره پرونده تخلف صنفی در استان طی سال جاری خبر داد. «محمد اقوامی» در گفت وگو با مهر با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تا آخر تیرماه امسال 3979 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است، افزود: از این تعداد 3892 فقره پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به محکومیت بیش از ۴۴۶ میلیارد ریال جزای نقدی توسط متخلفان این پرونده‌ها اظهار کرد: از این تعداد پرونده 2405 فقره در بخش کالا و خدمات، ۱۵۰ فقره در بخش بهداشت و درمان و 1424 فقره در بخش قاچاق کالا و ارز تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اقوامی با بیان این‌که در این مدت ۷۷۰ فقره پرونده درج نشدن قیمت در استان نیز تشکیل شده است افزود: متخلفان این پرونده‌ها نیز به پرداخت ۷۷۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و از این تعداد پرونده نیز ۷۶۷ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی به رسیدگی ۶۲۴ فقره پرونده در بحث گران‌فروشی در استان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲۴ فقره پرونده گران‌فروشی به تعزیرات حکومتی استان وارد و از این تعداد به ۶۱۶ فقره رسیدگی شده است.

اقوامی با بیان این‌که متخلفان این پرونده به جزای نقدی بیش از ۳۰ میلیارد ریال محکوم شده‌اند افزود: این پرونده‌ها با مشارکت بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مورد بازرسی و رسیدگی قرار گرفته‌اند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید