• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69317
+
-

اختصاص ۱۵۵ میلیارد ریال به دانشگاه گیلان

رئیس روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: ۱۵۵ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی مصوب این دانشگاه در سفر رئیس‌جمهوری به استان ابلاغ شد.به گزارش ایرنا «سعید رهسپار» اظهار کرد: در راستای سفر رئیس‌جمهوری در اسفند سال ۱۳۹۷ به گیلان، تمامی اعتبارات عمرانی مصوب برای دانشگاه گیلان به مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال از سوی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد و تخصیص یافت.

 وی با بیان این‌که مبلغ تخصیص داده شده، برای کارهای عمرانی در دانشگاه گیلان هزینه خواهد شد، افزود: در حال حاضر، پروژه‌های عمرانی مختلفی از جمله ساخت دانشکده مهندسی مکانیک، دانشکده علوم کشاورزی و علوم پایه در مجتمع اصلی این دانشگاه در دست اجراست. بر اساس آخرین آمار، حدود ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه گیلان مشغول تحصیل هستند. 

 دانشگاه گیلان به عنوان یک دانشگاه جامع و بزرگ‌ترین دانشگاه شمال کشور، دارای ۱۰ دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است. پژوهشکده گیلان‌شناسی، مرکز آموزش‌های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی هم دارد.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید