• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69242
+
-

«گل ریحان» حریفان خود را شناخت

خبر
«گل ریحان» حریفان خود را شناخت

رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته یک کشور در حالی از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود که تیم فوتبال گل ریحان البرز در نخستین دیدار خود به مصاف آرمان‌گهر سیرجان می‌رود.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل ریحان البرز تنها تیم البرزی شرکت‌کننده در لیگ دسته یک کشور است که این روزها برای حضوری پرقدرت و سخت در حال تمرین است.
قرعه‌کشی فصل جدید لیگ دسته یک کشور برگزار شد و گل ریحان در نخستین دیدار خود مهمان آرمان‌گهر سیرجان خواهد بود. تمرینات این تیم زیر نظر محمد نصرتی سرمربی گل ریحان در حال انجام است و به گفته مسئولان این باشگاه تاکنون ۹۰ درصد بازیکنان آن جذب شده‌اند.

تیم بومی البرز برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ دسته یک، این روزها در حال برگزاری اردو و انجام تمرین است و تمامی تمرکز خود را گذاشته تا بتواند به دور از حاشیه‌ها با تمامی توان در فصل جدید شرکت کند.
سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز بیان می‌کند: تاکنون حدود ۹۰ درصد از بازیکنان گل ریحان جذب شده‌اند که می‌توان گفت بیش از ۶۰ درصد این بازیکنان بومی هستند.
«محمد نصرتی» می‌افزاید: یکی از برنامه‌های امسال تیم فوتبال گل ریحان البرز، به‌کارگیری بازیکنان و نیروهای بومی در تیم بوده که خود نصرتی نیز از بومی‌های این استان است.
به گفته وی، در حال مذاکره با ۲ تا 3 بازیکن جدید برای جذب در تیم هستند تا هر چه سریع‌تر بازیکنان گل ریحان تکمیل شود.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز اذعان می‌کند: تیم از آمادگی ۶۰ تا ۷۰ درصدی برخوردار است و با توجه به برگزاری اردوی یک‌هفته‌ای در شهرکرد و بروجن تلاش داشته‌ایم تا هر چه بیشتر بر روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار شود.
تعدادی از بازیکنان نیز دیرتر به جمع گل ریحان اضافه شدند و نصرتی می‌گوید تمامی تلاش خود را می‌کنند تا این بازیکنان نیز به آمادگی متناسب با تیم برسند.
این مربی جوان شرایط گل ریحان را خوب توصیف می‌کند و می‌گوید: شرایط تیم خوب است و امیدواریم که این روند ادامه یابد. پیش از رسیدن فصل جدید، چند بازی دوستانه نیز با هدف آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان خواهیم داشت.

نصرتی می‌گوید: سعی می‌کنیم تا نقاط ضعف و قوت حریف‌های پیش‌رویمان را بشناسیم و بیشتر بر روی آنها کار کنیم تا در بازی‌ها با آمادگی بیشتری حضور یابیم.
تیم فوتبال گل ریحان البرز در فصل قبل لیگ دسته یک کشور با وجود تمام تلاش‌ها نتواست به لیگ برتر کشور صعود کند و به رتبه سوم جدول لیگ یک بسنده کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید