• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69220
+
-

نوسازی تاکسی‌های همدان روی دنده سنگین

معاون تاکسیرانی و حمل‌و‌نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به روند نوسازی تاکسی گفت: روند نوسازی تاکسی‌ در همدان به دلیل حمایت از راننده کند پیش‌ می‌رود. 

به گزارش فارس، میلاد کریمی در این خصوص بیان کرد: در حال حاضر 1100 تاکسی فرسوده در شهر همدان وجود دارد. طبق تعریف، تاکسی‌های ساخت سال 88 به قبل فرسوده به شمار می‌روند. وی با بیان این‌که سال گذشته 300 تاکسی در همدان نوسازی شد، افزود: سال گذشته شرایط اقتصادی وضعیت بهتری داشت و به همین دلیل بهتر می‌توانستیم نوسازی‌ تاکسی‌ها را انجام دهیم. 

معاون تاکسیرانی و حمل‌و‌نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به این‌که امسال نوسازی تاکسی‌ها برای راننده 73 میلیون تومان هزینه دارد و از لحاظ اقتصادی شرایط خوبی حاکم نیست، ادامه داد: فعلا روند نوسازی تاکسی‌ها در همدان کندتر شده است تا در این وضعیت فشاری روی راننده نباشد. 

کریمی با بیان این‌که طبق رایزنی‌های شهردار با بانک‌های مختلف به دنبال این هستیم تا تاکسی‌داران را در نوسازی‌های تاکسی کمک کنیم، گفت:‌ امیدواریم با ارائه تسهیلات بتوانیم مبلغی کمک کنیم و مبلغی هم مربوط به آورده شخصی تاکسی‌داران است تا کار انجام شود.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر نیز در نوسازی تاکسی‌ها خصوصاً ون‌ها کمک کرده‌ایم و وضعیت آنها نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است، تصریح کرد: هدف ما داشتن ناوگان خوب و شکیل در شهر است و در این زمینه تمام تلاش خود را خواهیم کرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید