• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67813
+
-

امکان دریافت فیش حقوقی از طریق تلفن همراه

امکان دریافت فیش حقوقی از طریق تلفن همراه

مدیر کل تامین ‌اجتماعی استان زنجان گفت: امکانی فراهم شده است تا بازنشستگان از طریق تلفن همراه فیش حقوقی خود را دریافت کنند. مسعود علیاری در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: همه بازنشستگان می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #9*142* و همچنین وارد کردن شماره ملی و شماره مستمری، فیش حقوقی خود را دریافت کنند. 

وی با تأکید بر این‌که خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌ اجتماعی با استفاده از روش‌های نوین در حال توسعه است، افزود: شهروندان می‌توانند همه خدمات مورد‌ نیاز خود را با مراجعه به سایت https://eservices.tamin.ir دریافت کنند. همچنین مقرر شده است همه 65 خدمتی که در شعبات ارائه داده می‌شود تحت پوشش این سامانه قرار گیرد. 

مدیر کل تامین ‌اجتماعی استان زنجان ادامه داد: این خدمات غیرحضوری همه موارد از جمله دریافت دفترچه در محل انتخابی، دریافت سوابق و مدت‌زمانی که تا بازنشستگی باقی مانده است، دریافت کمک‌هزینه ازدواج، درخواست برای بازرسی از کارگاه، اعتراض به بازرسی از جانب کارفرما و ثبت‌نام اولیه را شامل می‌شود. همچنین شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 1420، شماره‌گیری *142# و ارسال پیامک به 10001420 با کارشناسان تامین اجتماعی در ارتباط باشند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید