• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67753
+
-

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی قزوین

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: نظارت بر روند نوسانات قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تشدید می‌شود. به گزارش مهر، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تأکید بر استمرار نظارت شدید بر بازار و نرخ کالاها، اظهار کرد: ذخیره‌سازی نهاده‌ها و برخی اقلام مورد نیاز مردم باید ادامه داشته باشد تا کمبودی در بازار احساس نشود. 

وی پایش قیمت‌ها و رصد نوسانات قیمت کالاها را ضروری دانست و افزود: علی‌رغم کاهش برخی کالاها که باید تأثیر آن در بازار نیز مشهود باشد ولی این مساله به‌صورت محسوس برای مردم اتفاق نیفتاده است. سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین توضیح داد: طی 3 ماه اخیر قیمت دام زنده روند کاهشی داشته است و انتظار می‌رود این روند در بازار نیز اتفاق بیفتد و مسئولان بازرسی و نظارتی باید این مساله را بررسی کنند. 

معاون استاندار قزوین نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی به ویژه کارخانه‌های آرد را ضروری دانست و بر جلوگیری از قاچاق برخی‌های کالاهای حساس و استراتژیک مثل آرد تأکید کرد. 

سعید نبیل دبیر ستاد تنظیم بازار استان نیز گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ گرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است. وی افزود: همچنین نرخ شهریه مهدکودک‌ها در استان نسبت به سال گذشته حداکثر ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید