• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67226
+
-

خاموشی در 50 روستای بشاگرد

کاظم گلخنی| خبرنگار:

نوسانات و قطعی طولانی‌مدت برق در برخی از روستاهای بشاگرد باعث سوختن لوازم برقی و فاسد شدن مواد غذایی شده است. 2 هفته بی‌برقی، گلایه اهالی بیش از ۵۰ روستای بشاگرد را به دنبال داشته است. 

یک فعال رسانه‌ای بشاگردی با اشاره به قطعی‌های طولانی‌مدت و نوسان برق آن هم در فصل تابستان که باعث سوختگی لوازم برقی بسیاری از خانواده‌های روستایی شده است، به همشهری گفت: علاوه بر خسارت‌های ناشی از سوختن لوازم برقی، قطعی آن باعث فاسد شدن مواد غذایی هم شده است. 

«عابد قاسمی» افزود: ۵۰ روستای بشاگرد طی حدود 12 روز با بیش از ۷۰ ساعت قطعی و نوسان برق مواجه بوده‌اند. یکی از اهالی بخش گافر بشاگرد نیز بیان کرد: روز ۱۸ تیر ۲۲ ساعت برق بخش‌های درابسر، گافر و پارامونت قطع شد.

 این قطعی در روز ۱۶ تیر ۱۸ ساعت طول کشید.  «کریمی» گفت: ۲۴ تیر نیز ۸ ساعت اهالی روستاهای بشاگرد شاهد قطعی برق بودند. این قطع و وصل برق با نوسان زیاد باعث سوختگی لوازم برقی و خراب شدن مواد غذایی شده است.

یکی از اهالی روستای ملکن بشاگرد نیز با گلایه از عملکرد شرکت توزیع برق شهرستان بشاگرد به همشهری گفت: اهالی روستاهای بشاگرد طی 2 هفته متوالی قطعی برق طولانی‌مدت را تجربه کردند.

«عباس امینی» افزود: در این شرایط اقتصادی، خسارت‌های وارده به لوازم برقی موجب نارضایتی مردم شده است.

وی ادامه داد: مسئولان شرکت برق منطقه‌ای استان پیش از این اعلام کرده بودند که در صورت نوسان برق و خسارت به لوازم برقی، خسارت پرداخت می‌کنند. حالا منتظریم این خسارت به مردم محروم این منطقه پرداخت شود.

بخش‌های درابسر، گافر و پارامونت با جمعیتی در حدود ۷ هزار نفر از مناطق محروم شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید