• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67213
+
-

۱۴ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح برخورد با سرقت‌های مسلحانه و به عنف ضمن دستگیری ۱۴سارق، ۲۲فقره انواع سرقت در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار کشف شد.

 به گزارش تسنیم، سردار «محمد قنبری » افزود: در این زمینه کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی‌های لازم قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار از مخفیگاه این سارقان مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری، 2 دستگاه موتورسیکلت، 6 دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد و طلا و جواهرات مسروقه کشف شد و متهمان در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به 2 فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، 10 فقره سرقت به عنف تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف خودرو، 6فقره سرقت به عنف منزل و اماکن خصوصی و 3 فقره سرقت به عنف معابر، طلا و جواهرات و وجه نقد اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به این‌که کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان برای افزایش ضریب احساس امنیت در میان شهروندان است گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید