• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67207
+
-

آماده‌سازی محورهای منتهی به شلمچه و چذابه تا اربعین

مدیرکل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای خوزستان از آماده‌سازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه پیش از پایان شهریورماه و آغاز مراسم اربعین حسینی خبر داد. به گزارش ایسنا «غلامعباس بهرامی‌نیا» اظهار کرد: پروژه‌های تعریف شده این اداره کل برای اربعین حسینی در حال اجراست.

وی با اشاره به انجام لکه‌گیری و روکش آسفالت و نیز تعمیرات گاردریل در مسیر منتهی به مرز چذابه توسط اداره کل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان گفت: نصب تابلوهای راهنمایی، خط‌کشی محور و نصب نیوجرسی در مسیر، پس از اتمام کار تعریض و روکش آسفالت آن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، آغاز خواهد شد.

بهرامی‌نیا با اشاره به اجرای 2 پروژه دیگر در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ادامه داد: باید هرچه سریع‌تر تکلیف ساختن دیوار در مسیری که کامیون‌ها در مرز چذابه در حال تردد در آن هستند، مشخص شود. این مسئول گفت: پیمانکار در حال تکمیل سایت اختیاری است و اگر سریع‌تر تکلیف این دیوار مشخص شود، کار محوطه‌سازی پیش از آغاز راهپیمایی اربعین به پایان می‌رسد.

اما با توجه به تردد کامیون‌ها در این مسیر، امکان محوطه‌سازی پیش از ساخت این دیوار وجود ندارد.  وی اضافه کرد: در مرز شلمچه نیز احداث گیت‌ها و سایه‌بان برای اتباع خارجی در حال انجام است. تلاش خواهیم کرد این پروژه نیز پیش از شروع راهپیمایی اربعین حسینی به بهره‌برداری برسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید