• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67203
+
-

بم صاحب پردیس سینمایی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور: در مسیر برقراری عدالت فرهنگی و دسترسی به شعار «ایران تهران نیست» طرح پردیس سینمای امید با محوریت و مشارکت شهرداری‌ها در بم ساخته می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور گفت: در مسیر برقراری عدالت فرهنگی و دسترسی به شعار ایران تهران نیست، طرح پردیس سینمای امید با محوریت و مشارکت شهرداری‌ها ساخته می‌شود و به زودی شهر بم هم از این ظرفیت بهره‌‌مند خواهد شد.

 به گزارش ایرنا «رمضانعلی حیدری خلیلی» در نشست هماهنگی ساخت پردیس سینمای امید بم افزود: این طرح به ایستگاه یازدهم خود رسیده و در نشست با مدیران شهر بم و انعقاد تفاهم‌نامه با محوریت شهرداری بم، زمین پردیس سینمایی 3 ساله در این شهر، جنب باغ هنر دیده شده و به زودی با حمایت سازمان سینمایی کشور، سازمان شهرداری‌ها و منطقه ویژه ارگ جدید بم ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: طرح بعد از تهیه نقشه و انتخاب پیمانکار اواخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم این شهر می‌توانند دیدن فیلم روی پرده را تجربه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور توضیح داد: مساحت زمین انتخاب شده هزار مترمربع است و به تناسب زمین و گنجایش این پردیس که یک طبقه بوده و دارای 3سالن و ظرفیت ۵۰۰ صندلی است، نقشه‌ها آماده و سپس زیربنای آن مشخص می‌شود. 

حیدری خلیلی در خصوص اعتبار ساخت این پردیس گفت: با حمایت سازمان سینمایی علاوه بر تامین هزینه‌های تهیه نقشه و طراحی سازه، 2فقره اعتبار به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض از تعهدات سازمان شهرداری‌های کشور و بقیه هزینه‌ها مربوط به شهرداری بم به عنوان مالک و به نمایندگی از مردم خواهد بود. 

طی تفاهم‌نامه منطقه ویژه ارگ جدید بم نیز حمایت‌های لازم را در ساخت این پردیس سینمایی خواهد داشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید