• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 20 تیر 1398
کد مطلب : 65238
+
-

با مردم

  روستای قلی‌آباد گاز و جاده ندارد
روستای قلی‌آباد از توابع کبودرآهنگ در استان همدان چند سال بعد از گازکشی روستاهای اطراف همچنان بدون گاز و بدون جاده آسفالت است.
ساکنان روستای قلی‌آباد کبودرآهنگ

 در 67 سالگی بی‌خانمان شدم
10میلیون پول پیش داشتم که به‌علت بیکاری نتوانستم اجاره خانه بدهم و آن پول بابت کرایه خانه هزینه شد. در این سن با چند سر عائله سرگردان شده‌ام!
نجفی از تهران 

@بیمه بدنه اجباری ترفند جدید خودروسازان
خودروسازان به تازگی براساس زد و بندهایی که با شرکت بیمه دارند، بیمه بدنه را مثل بیمه شخص ثالث اجباری کرده‌اند و قیمت بیمه بدنه را روی خودرو می‌کشند. واقعا این چگونه زورگیری است؟
بهرامی از بجنورد

  پول غیر منصفانه برای فاضلاب نصفه و نیمه 
واقعا درج رقم 100هزارتومان برای فاضلاب در قبض آب برای یک خانوار عادلانه است؛ آن هم فاضلابی نصفه و نیمه که هنوز کامل راه‌اندازی نشده است؟
اسلامی از کرج

 رادیو پیام از رسالت پیام‌رسانی خود دور شده است
زمانی بود که رادیو پیام گزینه اول رانندگان بسیاری برای گوش کردن در ماشین بود اما اکنون وضعیت به‌گونه‌ای است که چند 10 برابر اخبار، پیام بازرگانی پخش می‌کند که غیرقابل تحمل است. مگر صدای جمهوری اسلامی راه درآمدی جز تبلیغات ندارد و مگر نه این است که از بودجه کشور سهم دارد؟
پیامی فر از زنجان 

  پیاده‌روی میرداماد در اشغال ساختمان نیمه‌کاره
ساختمان نیمه‌کاره‌ای واقع در نبش خیابان یازدهم و نفت شمالی به مساحت تقریبی حدود 200متر بیش از 10سال است نیمه کاره مانده و مصالح ساختمانی مربوط به آن پیاده‌روی خیابان مذکور را اشغال کرده به‌گونه‌ای که عابران در تردد از این مسیر سال‌هاست مشکل دارند.
نکویی از میرداماد

@شهرداری کرج مدیریت و نظارت کند
شهردار کرج در پاسخ به مسائل شهری و مشکلات شهری که گزارش می‌کنیم عکس و نامه‌نگاری می‌خواهد! واقعا این چه روالی است؟ اولا که خودشان مگر کم ناظر دارند و در ثانی به وظیفه‌شان عمل کنند به گزارش‌های مردمی نمی‌رسد.
محمدی از مهرشهر کرج

 پیمانکاران رجا حقوق پرسنل را نمی‌دهند
شرکت‌های پیمانکار زیر مجموعه رجا، بیمه پرسنل را رد نمی‌کنند و حقوق و مزایا نمی‌دهند.
از پرسنل شرکت رجا در راه‌آهن

  فروشندگان مواد در میدان امام‌حسین(ع) جمع شوند
در میدان امام حسین(ع) تهران تعداد زیادی معتاد به مواد‌مخدر به‌صورت دائم حضور دارند و افراد زیادی هم مشغول فروش انواع مواد‌مخدر هستند، به‌صورتی که حتی در حال راه رفتن هم پیشنهاد فروش موادمخدر می‌دهند.
خوبیان از میدان امام‌حسین 

 2 رأی و یک پرونده
کارشناسان دادگستری اصفهان برای یک پرونده 2 رأی داده‌اند؛ مگر می‌شود یک روز حق با کسی نباشد و فردایش باشد یا بر عکس؟ از مسئولان توقع پاسخگویی دارم.
علوی از اصفهان

@با آگهی چسبان‌ها برخورد شود
برخورد با آگهی چسبان‌ها که در و دیوار خانه مردم را با آگهی‌های خود پر می‌کنند و کندن آنها با کاردک هم ممکن نیست برعهده کیست؟
مجید از تجریش

  پیاده‌روی گلزار پارکینگ شده است
پیاده‌روی چهارراه گلزارشرقی واقع در 45متری گلشهر به‌طور کامل در اختیار خودروهاست. واقعا توقع برخورد جدی داریم.
خدری از کرج

 تکلیف 35متری کرمان چه شد؟
بعد از مدت‌ها پیگیری برای خروج 35متری کرمان از بلاتکلیفی اکنون این طرح به کمیسیون ماده 5 ارجاع شده ولی مدت‌هاست که بلاتکلیف در این کمیسیون باقی مانده است.
محبوبی از 35متری کرمان


  مطالبات شرکت آریا تا 20تیرماه پرداخت می‌شود
شهرداری منطقه 17 در واکنش به پیام مردمی مربوط به کارگران فضای سبز شرکت آریا که در همین ستون به چاپ رسیده بود، پاسخ داده است: «ضمن تقدیر از همه کارگران زحمتکش به استحضار می‌رساند: کارگران فضای سبز که با شرکت آریا بوم گلبان قرارداد همکاری دارند، مطالبات معوقه خود را دریافت ننموده‌اند که دلیل آن پایین بودن مبلغ پیشنهادی شرکت در قرارداد نگهداری، با توجه به تورم حاکم و منفی بودن مطالبات در حسابداری شهرداری منطقه است. با پیگیری صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه، مقرر شد این شرکت تا بیستم تیرماه نسبت به پرداخت مطالبات اقدام نماید و در غیراین‌صورت ضمانتنامه این شرکت در اختیار معاونت مالی و اقتصاد شهری قرار گرفته و پرداخت مطالبات صورت می‌گیرد».

این خبر را به اشتراک بگذارید