• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64885
+
-

توقف عاشقانه‌های خیابان

تئاتر
توقف عاشقانه‌های خیابان

اجرای نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی از روز گذشته متوقف شد.
به گزارش همشهری، این نمایش از اواخر خردادماه امسال در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود، اما بلیت‌فروشی آن از روز گذشته (دوشنبه، ۱۷ تیرماه) متوقف شده است. خبر این توقیف توسط مدیران اداره کل هنرهای نمایشی هم تأیید شده است.رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه‌نژاد و ژاله صامتی بازیگران این نمایش بودند و در خلاصه داستان این نمایش که به‌صورت مشترک توسط محمد چرمشیر و بهمن عباسپور نوشته شده آمده است: «عاشقانه‌های خیابان» روایتی خاص از زندگی پیچیده و دشوار زنان دست‌فروش در خیابان‌ها و مترو است.
همزمان با انتشار این خبر رئیس اداره ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی دلیل تخلف اجرای نمایش «عاشقانه‌های خیابان» را همخوان نبودن برخی موارد در نمایش با آنچه بازبینی شده است اعلام کرده است.
سید وحید فخر موسوی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره توقف نمایش «عاشقانه‌های خیابان» گفت: کارشناسانی که حین اجرا، نمایش را دیده‌اند مواردی را یادداشت کرده‌اند که با موارد بازبینی همخوانی ندارد.او با اشاره به شورایی بودن این نمایش گفت: موارد اصلاحی باید رفع شوند و پس از اصلاح و بازبینی مجدد مشکلی برای ادامه اجرای نمایش نخواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید