• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64798
+
-

کتابخانه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت تکمیل می‌شوند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اعلام کرد: کتابخانه‌هایی که بیشتر از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، تا پایان سال تکمیل می‌شوند. به گزارش ایرنا «محمد نوذری» گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی مثل کتاب و کتابخوانی و توجه به پروژه‌های فرهنگی باید در اولویت کاری مسئولان استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: چند پروژه نیمه‌تمام در زمینه کتابخانه در استان ایلام وجود دارد که باید با تعامل اداره کتابخانه‌های استان و دیگر دستگاه‌های اجرایی به اتمام برسند. نوذری با اشاره به در دست ساخت بودن 7 کتابخانه در مناطق مختلف استان گفت: اتمام پروژه‌های کتابخانه‌های بدره و رزمندگان ایلام باید در اولویت کاری مسئولان قرار بگیرد.

وی کمک شهرداری‌های استان ایلام را برای ساخت کتابخانه‌ها ضروری دانست و افزود: سهم نیم درصدی اعتبارات شهرداری‌ها برای ساخت کتابخانه باید پرداخت شود. مدیرکل راه و شهرسازی ایلام نیز اظهار کرد: 7 پروژه کتابخانه‌ای در استان با پیمانکاری راه و شهرسازی در دست اجراست که تکمیل آنها نیازمند ۷۵ میلیارد ریال اعتبار است. «علی‌اصغر کاظمی» گفت: این میزان اعتبار باید تزریق شود تا شاهد اتمام کار این کتابخانه‌ها تا پایان سال جاری باشیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید