• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64763
+
-

تأکید استاندار بر تسریع در ساخت پارک موزه دفاع مقدس


 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت تسریع در روند تکمیل پارک موزه دفاع مقدس این استان تأکید کرد.
به گزارش تسنیم، «منوچهرفخری» در جلسه کارگروه عمرانی باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات برای ادای دین به شهدا و خانواده معزز آنها بدون شک پاسداشت ارزش‌ها و نشر آن است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به تبیین فرهنگ جهاد و شهادت دارد، عرصه‌ای که مملو از تلاش و مجاهدت، خدمت به وطن و نماد بارز مبارزه با استکبار و ظلم و دفاع از مظلوم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به اقدامات انجام‌شده در ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان اشاره کرد و با قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده بر تداوم همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در پیگیری و انجام کارهای این مرکز تأکید کرد.

فخری ایجاد مجموعه فرهنگی دفاع مقدس در استان سمنان را به‌مثابه آبروی استان دانست و اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر این مجموعه ارزشی به بهره‌برداری برسد.
وی خطاب به شهرداری سمنان، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: باید هر چه سریع‌تر امور واگذار شده به این سازمان‌ها و ادارات اجرایی و عملیاتی شود تا موارد ناتمام این پارک موزه به اتمام برسد و شاهد افتتاح آن تا پایان امسال باشیم.


 پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان گفت: بهره‌برداری از این مجموعه ارزشمند نیاز به همکاری بیش‌ازپیش مدیران ارشد استان است. سرهنگ «محمدحسن سلامی» در این جلسه افزود: نصب المان و تابلوهای راهنما از جمله الزامات مورد نیاز این مجموعه فرهنگی است که مساعدت و همکاری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی را می‌طلبد. وی با بیان این‌که زیباسازی و منظرسازی این مجموعه بی‌بدیل فرهنگی از جمله کارهای مدنظر حفظ آثار است گفت: لازم است اطراف باغ‌موزه خاک‌برداری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید