• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64752
+
-

فعالیت 52 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در ساوه

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوه از فعالیت ۵۲ پایگاه تابستانی مدارس شهر و روستا وابسته به این اداره در اجرای طرح اوقات فراغت خبر داد.  «رضا عفتی» در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهارکرد: ۶ پایگاه اصلی عبارتند از مجموعه ورزشی تختی، پژوهش‌سرای شهید اسدی، دارالقرآن‌های دخترانه و پسرانه، کانون‌های دخترانه و پسرانه در زمینه‌‌های ورزشی، علمی، قرآنی، فرهنگی و هنری که در زمینه وظایف و مأموریت‌های محوله مشغول ارائه خدمت هستند.  

وی بیان کرد: در مجموع فعالیت‌های ارائه شده در اوقات فراغت تابستان امسال ۶ رشته ورزشی دختران و پسران با حضور ۳۹۴ نفر در رشته‌های فرهنگی و هنری با حضور ۱۱۰ نفر، ۸ رشته قرآنی با مشارکت ۳۴۰ نفر و 6 رشته علمی متشکل از 300 نفر فعال هستند و در مجموع حدود ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان در این مراکز دوره‌های پیش‌بینی شده را سپری می‌کنند.

  وی با قدردانی از مشارکت و همکاری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، اداره ورزش و جوانان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ساوه اظهار کرد: اجرای پربار طرح اوقات فراغت در تعطیلات طولانی تابستان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های خانواده‌ها و متولیان فرهنگی است.  

این مقام مسئول در آموزش و پرورش شهرستان ساوه در ادامه، توسعه مهارت اجتماعی و رشد همه جانبه شخصیت دانش‌آموزان در فصل تابستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اوقات فراغت فرصت مغتنمی است تا دانش‌آموزان در همه ابعاد مهارتی خود از استعدادهای هنری، ورزشی و فرهنگی بهره‌برداری بهینه کنند، چراکه تصمیم‌گیری مناسب در راستای غنی‌سازی فعالیت‌های اوقات فراغت موجب تقویت خودباوری و ایجاد روحیه شادابی و نشاط و همچنین کسب انرژی مضاعف برای آغاز سال تحصیلی جدید خواهد شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید