• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64721
+
-

آخرین وضعیت ساخت مخازن ذخیره آب در ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث مخزن ذخیره آب شماره سه ناژوان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی مخزن 2هزار مترمکعبی شماره چهار ناژوان تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

«حسن شفیعی» در گفت‌وگو با ایمنا اظهارکرد: با توجه به شرایط سخت تامین آب در شهر اصفهان، شهرداری در منطقه ناژوان با همراهی معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز پیش‌بینی لازم برای زیرساخت‌های اصلی تامین آب را انجام داده است.

وی افزود: سال گذشته یک مخزن 2 هزار مترمکعبی و یک مخزن هزار متر مکعبی به مجموعه مخازن ذخیره آب ناژوان اضافه شد که یکی از مخازن در ضلع شمال و دیگری در ضلع جنوب زاینده رود احداث شد.
مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان این‌که عملیات احداث مخزن شماره 3 ناژوان بیش از ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: عملیات اجرایی مخزن 2 هزار مترمکعبی شماره چهار ناژوان تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث کلکتور ضلع شمال رودخانه زاینده‌رود در منطقه ناژوان تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

شفیعی از تکمیل لوله‌‌گذاری شبکه آب مادی‌های ناژوان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ کیلومتر مادی در ناژوان وجود دارد که در ابتدای امسال ‌ لوله‌گذاری شبکه‌های آن به پایان رسیده است. وی اظهار کرد: با حمایت معاونت خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نخستین ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ناژوان که طراحی و مطالعات اولیه آن انجام شده، تا یک ماه آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید