• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61791
+
-

کمربند جنوبی مشهد تفرجگاه می‌شود

خبر
کمربند جنوبی مشهد تفرجگاه می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: براساس نظر مسئولان ذی‌ربط پروژه کمربند جنوبی مشهد باید با آماده کردن زیرساخت‌ها با کاربری تفریحی و تفرجگاهی برای رسیدن به ییلاقات طرقبه و شاندیز اجرا شود. به گزارش ایرنا، «غلامعلی صادقی» در نشست خبری بیان کرد: اراضی کمربند جنوبی مشهد دولتی و انفال است. امیدواریم شهرداری زودتر به وعده خود در این زمینه عمل کند و این محدوده با کاربری تفریحی و تفرجگاهی به زودی مورد استفاده قرار گیرد. 

وی افزود: این عرصه زیر بار ساخت‌و‌ساز و ترافیک نمی‌رود. شهرداری نیز برای توسعه فضای سبز این محدوده اقدامات خوبی در نظر دارد و مشکل تامین آب برای توسعه فضای سبز نیز از محل تصفیه فاضلاب کشف‌رود تامین خواهد شد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی درباره پروژه گردشگری طرق نیز گفت: براساس گزارش اولیه، در این پروژه تخلفاتی رخ داده بود که در این زمینه به مدیر مجموعه تذکر داده شد و در نشستی با حضور استاندار مطرح شد. به درخواست استاندار و تعهد مدیر پروژه برای رفع مشکلات، در این زمینه مهلت داده شد و حرکت پروژه متوقف نشد. صادقی درباره پرونده رئیس سابق جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز توضیح داد: برای این پرونده قرار تامین منجر به بازداشت صادر شده و تحقیقات و گزارش‌های تکمیلی در حال انجام است. 

وی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده شرکت پدیده شاندیز خاطرنشان کرد: در مرحله نخست ۱۱ جلسه برای ۲۲ متهم این پرونده در دادگاه ویژه برگزار شد و تفهیم اتهام صورت گرفت. دوم خردادماه نیز متهمان برای ارائه پیشنهادها در زمینه اعاده حقوق مردم مهلت ۱۸ روزه از دادگاه گرفتند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: پیشنهادهایی در این زمینه ارائه شد ولی اقدام خاصی صورت نگرفت لذا دومین مرحله رسیدگی به این پرونده آغاز شد. پس از پایان جلسات برخی متهمان و وکلای آنان مهلتی برای ارائه لوایح آخرین دفاع از دادگاه گرفتند و تعدادی لایحه ارائه کردند و تعدادی نیز تا پایان هفته جاری لوایح را ارائه خواهند کرد تا دادگاه حکم صادر کند. صادقی با بیان این‌که هدف نهایی تعیین تکلیف این شرکت است، افزود: در این زمینه پیگیری‌های استاندار برای اخذ منابع دولتی به جایی نرسید و سرمایه‌گذاران نیز تاکنون برای سرمایه‌گذاری در این شرکت اعلام آمادگی و مشارکت نکرده‌اند لذا باید با منابع شرکت آن را احیا کرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید