• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60557
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/yjM7
+
-

آقازاده‌ها و سلبریتی‌ها در جست‌وجوی باغ‌های چای لاهیجان


دادستان لاهیجان با اشاره به ورود برخی آقازاده‌ها و سلبریتی‌ها به بهانه خرید زمین در گیلان گفت: چرا این افراد باید باغ‌های چای ما را بخرند، تغییر کاربری بدهند و در آنها و ویلا بسازند؟

به گزارش فارس «رضا رحمانی» در همایش حفظ حقوق بیت‌المال در سالن حزین دانشگاه آزاد لاهیجان با اشاره به ‌جایگاه دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم اظهار کرد: وظیفه ذاتی دادستان سخن عریان و بدون لفافه است.

 وی با بیان این‌که بعد از ۲۴ سال کار رسمی با افتخار به مدیران استانی التماس می‌کنم برای استان کاری کنند، گفت: متاسفانه گیلان نیز مانند برخی از استان‌ها در آینده سرایدار دیگران خواهد شد.

دادستان لاهیجان خطاب به مدیران استان بیان کرد: مدیران استان از شما می‌خواهم فقط جلسه تشکیل ندهید، آن هم جلسه‌ای که هیچ خروجی نداشته باشد. اگر این جلسه نیز بدون خروجی تمام شود دیگر نمی‌توان کاری کرد.

رحمانی با اشاره به برخی از خبرها در فضای مجازی مبنی بر این‌که دادستانی لاهیجان زورش به پروژه‌ها نمی‌رسد، گفت: زور بنده نمی‌رسد چون یک دست صدا ندارد، باید همه دست‌به‌دست هم بدهیم تا استان را از مشکلات نجات دهیم.

دادستان لاهیجان بیان کرد: متاسفانه شاهد ورود خارجی‌ها به بهانه خرید زمین در گیلان هستیم، اگرچه آنها به‌صورت مستقیم حق خریدوفروش را در کشور ندارند، اما به‌صورت غیرمستقیم، زمین و جاده‌های زیادی را خریداری کرده‌اند.

رحمانی بیان کرد: خانه‌ای میلیاردی که با تغییر غیرقانونی کاربری، مجوز آب و برق گرفته و پروانه برای آن صادر شود، برای خود حق ایجاد می‌کند.

 اگر مالکان زمین‌ها از طرف ادارات مربوطه پروانه نگیرند، حقی برای خود قائل نمی‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید