• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 25 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55982
+
-

محموله بزرگ شیشه در مخفیگاه قاچاقچی مشروب

محموله بزرگ شیشه در مخفیگاه قاچاقچی مشروب

ماموران پلیس امنیت تهران که در تعقیب یک قاچاقچی و فروشنده مشروبات الکلی بودند، پس از دستگیری او با محموله 60کیلویی مخدر شیشه در مخفیگاهش روبه‌رو شدند.





به گزارش همشهری، از مدتی قبل گزارش‌های مختلفی در اختیار پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت که از فعالیت یک فروشنده مشروبات الکلی حکایت داشت. بررسی این گزارش‌ها نشان می‌داد که مردی به نام بهنام در پوشش تعمیرکار سیار و نصب در و پنجره، با یک دستگاه وانت در خیابان‌های غرب تهران تردد کرده و مشروبات الکلی در بین مشتریانش توزیع می‌کند. با این اطلاعات دستور بازداشت فروشنده مشروب صادر و تحقیقات برای دستگیری او شروع شد. بررسی‌های بیشتر مأموران از این حکایت داشت که بهنام علاوه بر قاچاق مشروبات الکلی در خرید و فروش مخدر شیشه نیز نقش دارد و یکی از توزیع‌کنندگان بزرگ شیشه در بین خرده‌فروشان غرب تهران است. طولی نکشید که محل اختفای این مرد در آپارتمانی در حوالی بزرگراه ستاری شناسایی شد و تیمی از مأموران با دریافت دستور قضایی راهی آنجا شدند. با دستگیری متهم، مأموران به بازرسی آپارتمان وی پرداختند اما هیچ محموله‌ای در آنجا کشف نشد. در این شرایط مأموران حدس زدند که وی مشروبات الکلی و مواد‌مخدر را در انباری خانه‌اش مخفی کرده است. با پرس و جو از همسایه‌ها، انباری این مرد شناسایی شد و مأموران پس از باز کردن در آن با 70بطری مشروبات الکلی روبه‌رو شدند. این اما در برابر کشف بزرگی که آنها در پیش‌رو داشتند محموله‌ای ناچیز به شمار می‌رفت. چرا که مأموران در داخل پارکینگ، خودروی وانت متهم را دیدند و وقتی آن را مورد بازرسی قرار دادند، با بسته‌هایی مشکوک روبه‌رو شدند که به طرز ماهرانه‌ای در داخل ماشین جاسازی شده بود. 60بسته یک کیلوگرمی پس از خارج شدن از وانت متهم به پلیس مبارزه با مواد‌مخدر منتقل شد و کارشناسان پس از بررسی‌ها اعلام کردند که همه آنها مخدر شیشه هستند.
سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت پایتخت با بیان این خبر گفت: در تحقیق از متهم معلوم شد که این محموله بزرگ شیشه به تازگی از شرق کشور به تهران قاچاق شده و او قصد داشته که آن را بین فروشندگان مواد‌مخدر توزیع کند که خوشبختانه قبل از این کار دستگیر شد.
با کشف محموله بزرگ، مأموران که حدس می‌زدند با یک قاچاقچی مخوف روبه‌رو هستند تحقیقات خود درباره او را ادامه دادند و معلوم شد که حدود 10دستگاه خودروی لوکس میلیاردی تا‌کنون به نام وی شماره‌گذاری شده است. همچنین در بررسی‌های بانکی، سرنخ‌هایی از تراکنش‌های بانکی با مبالغ بالای ارزی به‌دست آمد که از ارتباط این مرد با باندهای بزرگ تهیه و توزیع مواد‌مخدر و مشروبات الکلی حکایت داشت.
به گفته رئیس پلیس امنیت تهران، در تحقیقات بیشتر معلوم شد که متهم در ازای خرید و فروش مواد‌مخدر و روانگردان و همچنین مشروبات الکلی، اقدام به خرید و فروش خودروهای لوکس مدل بالا می‌کرده و با این کار دست به پولشویی می‌زده است. وی ادامه داد:‌ با توجه به جرایم متعدد متهم و همچنین احتمال ارتباط وی با باندهای بزرگ دیگر، هم‌اکنون برای او قرار قانونی صادر شده و وی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران بزرگ قرار گرفته است.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید