• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55618
+
-

با مردم

با مردم









مشکلات را ریشه‌ای حل کنند
اوضاع کشور مناسب نیست و به‌خصوص پس از نوروز و سیل سراسری، گرانی‌های جدیدی به‌وجود آمد که آزاردهنده است، ولی این دلیل نمی‌شود که تمام راه‌ها به بن‌بست رسیده باشد. نمی‌شود دست روی دست بگذاریم و هیچ کاری نکنیم. احساس ناامیدی برابر با شکست است. باید با صبر، توکل، چاره‌اندیشی و سعه‌صدر مشکلات را ریشه‌ای حل کنیم و در این مسیر مسئولان را تنها نگذاریم.
دبیری از تهران

سودهای بانکی کمرشکن اجازه رشد نمی‌دهند
وامی با سود 4درصد به نامم درآمد که بعد از گذشت 2‌ماه گفتند 4درصد نیست و 14درصد است، به‌هرحال وام را گرفتم و به‌دلیل بیماری سرطان همسرم از پرداخت اقساط آن عاجز شدم. بعد از مدتی وام 7میلیونی من 28میلیون تمام شد. واقعا تا زمانی که اقساط به بانک‌ها پرداخت می‌کنیم نمی‌توانیم هیچ رشدی داشته باشیم.
یساری از رشت

انصراف‌دهندگان یارانه از سایر بسته‌ها محروم نشوند
زمانی که برخی افراد از دریافت یارانه انصراف دادند یا دولت آنها را حذف کرد باید پیش‌بینی چنین روزهای سختی می‌شد. اکنون آنهایی که نامشان از لیست یارانه‌بگیران حذف شده از سایر بسته‌ها مثل سبد حمایتی و... نیز محرومند.
صرافی از تهران

کارگران را به‌حساب آورید
سرایدار هستم با درآمد بسیار ناچیز و صحبت‌های بسیاری در رابطه با وضعیت اقتصادی دارم. کارگران را به‌حساب آورید، شاید مسئولی شنید و دلش خواست به داد ما برسد.
عبدی از کرج

جاده زین‌آباد - ناصرآباد به حال خود رها شده است
جاده روستای زین‌آباد به ناصرآباد واقع در شهرستان کبودرآهنگ استان همدان با گذشت 3سال از آغاز به‌کار پروژه همچنان به حال خود رها شده است. از مسئولان تقاضای پیگیری داریم.
احمدی از کبودرآهنگ

دسترسی ساکنین محلی فرمانیه تسهیل شود
از مسئولان شهرداری ناحیه یک منطقه ۸ شهرداری تهران تقاضا داریم تدبیری جهت رفع مشکل دسترسی ساکنین محلی منطقه فرمانیه از بلوار جنوبی اندرزگو به سمت فرمانیه بیندیشند. با توجه به موقعیت حساس این بلوار از لحاظ میزان تردد و وجود پاساژ‌های فراوان مسیر فعلی بسیار غیرمنطقی است و برای ساکنین دردسر ساز شده است.
اسلامی‌پور از قیطریه

این خبر را به اشتراک بگذارید