• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 21 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55490
+
-

اتمام بازسازی خانه‌های مناطق سیل‌زده تا پایان خرداد

خبرها
اتمام بازسازی خانه‌های مناطق سیل‌زده تا پایان خرداد

وزیر کشور گفت: بنا داریم خانه‌هایی که احتیاج به بازسازی و نوسازی دارند را تا پایان خرداد۹۸ آماده کرده و در اختیار هموطنان در مناطق سیل‌زده قرار دهیم.
به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه کمیته بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده کشور گفت: تمام مسکن‌هایی که تخریب شده و احتیاج به بازسازی و نوسازی دارند، کاملا شناسایی و برای آنها شناسنامه تعیین شده، خسارت‌ها و برآوردها هم مشخص شده است.
وی افزود: خرید انبوه مصالح در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است. جلسات متناظر با این کمیته هم در استان‌ها تشکیل شده و پیگیر کارها هستند. امر تحقیقات و بازسازی نیز به سرعت انجام می‌شود. وزیر کشور با اشاره به زمان‌بندی که برای بازسازی و نوسازی منازل آسیب‌دیده درنظر گرفته شده است، گفت: ما تا آخر خرداد زمان‌بندی را برای بازسازی و نوسازی منازل آسیب‌دیده درنظر گرفته‌ایم و امیدواریم که این زمان نیاز به تجدید مجدد نداشته باشد.
وی گفت: ان‌شاءالله تا آخر خرداد مردم می‌توانند در خانه‌های خودشان (همان خانه‌هایی که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند) سکنی گزینند و همچنین در همین راستا قراردادهای مشارکتی با دستگاه‌های مختلف بسته شده که به‌عنوان مثال بسیج ۱۰هزار تا ۲۰هزار، کمیته ۱۰هزار و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حدود ۱۰هزار خانه را درنظر گرفته‌اند تا عملیات بازسازی و نوسازی را روی آنها انجام دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید