• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 19 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55328
+
-

امید قرمزها به یحیی برای قهرمانی

پرسپولیس شنبه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ماشین‌سازی‌ تبریز خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی به مصاف حریف تبریزی خود خواهند رفت که با توجه به نتایج هفته گذشته و تساوی این تیم برابر تراکتور و پیروزی سپاهان باید از 2دیدار آینده خود 4امتیاز کسب کنند.
سرخپوشان در حالی خود را آماده دیدار ماشین‌سازی‌ می‌کنند که در 5بازی گذشته موفق به پیروزی نشده‌اند و از طرفی تنها 2بار گلزنی کرده‌اند. پرسپولیس بعد از بازی مقابل سایپا که به برتری 3 بر 2 سرخپوشان انجامید، در 3بازی خود در لیگ برابر سپاهان و ذوب‌آهن و تراکتور به 3تساوی دست پیدا کرد و در 2بازی لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الاهلی و پاختاکور شکست خورد تا با 2شکست و 3تساوی آماری نگران‌کننده از خود به جا بگذارد. این در حالی است که پرسپولیس در این 5بازی تنها برابر تراکتور و الاهلی به گل رسیده است.
پنجره بسته بهتر بود!
با وجود نتایج پرسپولیس در 5هفته اخیر، سرخپوشان همچنان در صدر جدول قرار دارند و همچنان شانس اول قهرمانی هستند. با وجود عدم‌نتیجه‌گیری سایر مدعیان سرخپوشان در نیم‌فصل اول هم توانستند امتیازات خوبی را کسب کنند. پرسپولیس در نیم‌فصل اول با وجود بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات خود توانست 31امتیاز را کسب کند اما در نیم‌فصل دوم در فاصله 2بازی مانده به پایان لیگ 26امتیاز را کسب کرده است که درصورت 2‌پیروزی در 2دیدار آینده خود می‌تواند مجموع امتیازات خود را به 32امتیاز برساند. این در حالی است که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با خرید بازیکنانی مانند ترابی، شیری، شریفی، بودیمیر و سروش رفیعی توانست شرایط بهتری را نسبت به نیم‌فصل اول پیدا کند.
 یحیی مهم‌تر از برانکو برای قهرمانی
در شرایطی که پرسپولیس درصورت کسب 4امتیاز می‌تواند قهرمانی خود را مسجل کند اما کسب نتایج ضعیف در 5بازی گذشته حسابی هواداران پرسپولیس را نگران کرده است. دوستداران پرسپولیس نگران این هستند که پرسپولیس نتواند در ادامه روند ضعیف خود در 2بازی آینده نتیجه بگیرد و به همین دلیل دوباره به یحیی گل‌محمدی امید بسته‌اند. در شرایطی که پرسپولیس با تساوی برابر سپاهان فرصت مناسبی را پیش روی استقلال قرار داده بود، اما این گل‌محمدی بود که با شکست استقلال امید آبی‌پوشان را برای قهرمانی کاملا کمرنگ کرد. حالا پدیده شنبه برابر سپاهان باید بازی کند و درصورت شکست سپاهان، خیال سرخپوشان را تقریبا برای قهرمانی راحت خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید