• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54245
+
-

رئیس جمهوری به کرمانشاه می‌آید

افتتاح چندطرح و بازدید از مناطق زلزله زده استان جزو برنامه‌های روحانی در این سفر است

خبر
رئیس جمهوری به کرمانشاه می‌آید






رئیس جمهوری به منظور بازدید از چند طرح و نیز حضور در مناطق زلزله زده به کرمانشاه سفر می کند.به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، «حسن روحانی» رئیس جمهور چهارشنبه به کرمانشاه سفر می‌کند. بازدید و افتتاح برخی از پروژه‌های استان و نیز حضور در مناطق زلزله زده از برنامه‌های سفر یک روزه روحانی به کرمانشاه است. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه هم در این باره گفت: روز چهارشنبه باحضور رئیس جمهوری، وزیر نیرو و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بخش اول طرح‌های توسعه منابع آب و خاک کشور در استان‌های کردستان و کرمانشاه افتتاح می‌شود.

«مهرداد سالاری» افزود: این طرح، بزرگ‌ترین پروژه آبی کشور به شمار می‌رود و در منطقه‌ای به طول 1460کیلومتر در چهار حوزه اصلی سدسازی، کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب و تونل انتقال آب اجرا شده است.
رئیس جمهوری قرار بود پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کرمانشاه سفر کند که بنا به دلایلی این سفر لغو شد. افتتاح سامانه گرمسیری، بازدید از چند روستای بازسازی شده در مناطق زلزله زده استان، افتتاح فاز جدید جهان فولاد هرسین و شرکت در جلسه شورای اداری استان، مهم‌ترین برنامه‌های این سفر اعلام شده بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید