• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54216
+
-

بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران

فناوری
بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران

پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران بازگشایی می‌شود.
به گزارش همشهری، میثم بصیرت در این‌باره گفت: براساس نیازسنجی پیشین، ساختمان مرکز نوآوری و پارک فناوری بازسازی شده و به‌زودی برنامه استراتژیک آن، براساس نیازها و ظرفیت‌های شهرداری تهران تدوین می‌شود. وی افزود: برای استفاده هدفمند از مرکز، تجربیات مشابه خارجی و داخلی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و براساس نمونه‌های موفق، الگوی مرکز را تغییر می‌دهیم.
 رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران تبیین کرد: تلاش داریم متناسب با ضرورت‌های بنیادی شهرداری تهران، نیروهای خلاق، توانمند و متخصص را در پارک فناوری و مرکز نوآوری دعوت به‌کار کنیم. بصیرت با تأکید بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای نوین، گفت: در دور جدید فعالیت‌های پارک فناوری و مرکز نوآوری، با بازنگری در رویکردها از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بیانِ حوزه مسائل شهری حمایت می‌کنیم.
 وی تصریح کرد: در آینده نزدیک، پارک فناوری و مرکز نوآوری را به محل رفت‌وآمد نخبگان شهری و مرکز ایده‌پردازی و خلاقیت تبدیل می‌کنیم. بصیرت بر ضرورت همیاری و همکاری نزدیک با سازمان‌‌ها و مراکز مرتبط تأکید کرد و افزود: پارک فناوری و مرکز نوآوری را با مشارکت سازمان‌های مرتبط اداره خواهیم کرد تا از تمام پتانسیل‌های ممکن برای کمک به شهرداری تهران بهره بگیریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید