• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53322
+
-

با مردم

با مردم
با مردم






   دفاتر ثبت نام کارت ملی جمع شده‌اند!
2 روز قبل با ارسال پیامکی از من خواسته شد که برای تکمیل ثبت نام کارت ملی خود به آدرسی که داده بودند، مراجعه کنم، اما در مراجعه با در بسته مواجه شدم و روی برگه‌ای نوشته بودند این دفتر تعطیل شده است. با پیگیری آدرس دفتر دیگری به من دادند که با مراجعه به آن آدرس هم به جای دفتر ثبت نام مانتوفروشی دیدم. واقعا فکر می‌کنند کار درستی است در این ترافیک و شرایط مردم را سرکار بگذارند؟

فصاحت از تهران

@  میدان جهاد قم محل تجمع دستفروشان شده است
میدان جهاد ابتدای اتوبان تهران - قم جنب پارک افرا محل تجمع وانت‌بارهای دستفروش شده و تصادف در این نقطه زیاد شده است. مأموران شهرداری و راهداری نیز اقدامی نمی‌کنند، چه‌کسی جوابگوی این نابسامانی است.
جوشقانی از قم

@  شهرداری اسلامشهر به آسفالت منطقه توجه کند
شهرداری منطقه یک اسلامشهر مدت‌هاست که کوچه یک (کوچه شهید دقیقی) خیابان المهدی، موسی‌آباد را به بهانه تعویض آسفالت کنده است و خبری از آسفالت جدید نیست و با هربار بارش باران، زندگی مردم و ساکنین پر از گل و لای می‌شود. لطفا پیگیری کنید.
رجبی از ساکنین کوچه یک

   تهران حال و هوای کتاب ندارد
با اینکه امسال زمان برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۰ روز جلو افتاده است و از چهارشنبه قرار است نمایشگاه دایر شود، شهر حال و هوای نمایشگاه کتاب را ندارد و هیچ بنر و تبلیغاتی با مضمون نمایشگاه کتاب دیده نمی‌شود.
زیدی از تهران

   آجیل‌هایی که مردم عید نخریدند، کجا رفت؟
این حجم آجیل و خشکباری که مردم عید امسال نخریدند، کجا رفت؟ آیا آنها را دپو می‌کنند که سال آینده بفروشند. چرا الان که عید گذشته آنها را به قیمت ارزان‌تر عرضه نمی‌کنند تا مردم حداقل ویتامین‌های لازم را دریافت کنند.
سلیمانی از مشهد


  گوشت‌های یارانه‌ای از کانال‌های دیگر فروخته می‌شوند
گوشت‌های یارانه‌ای در فروشگاه‌های سطح شهر حتی شهروند و رفاه توزیع نمی‌شود و در جایی خارج از فروشگاه به فروش می‌رسند؛ به‌عنوان نمونه روز پنجشنبه 29فروردین حدود ساعت 17دو نفر در میان بهت مشتریان فروشگاه چیذر بیش از 100بسته گوشت یارانه‌ای را از فروشگاه خارج کردند، درحالی‌که گوشت یارانه‌ای دیگری برای فروش به مشتریان در فروشگاه نبود.
رحیمی از تهران

   وضعیت افتضاح سرویس‌های بهداشتی بین راهی
مسیر تهران-مشهد به اندازه کافی سرویس بهداشتی ندارد و سرویس‌های بهداشتی پمپ بنزین‌ها هم افتضاح است. رستوران‌ها و مراکز مجتمعی نیز درصورتی اجازه استفاده از سرویس را می‌دهند که مشتری غذا یا کالایشان باشید. مسئولان فکری کنند.
حسینی از گنبد کاووس

   تعداد اتوبوس‌های مسیر علم‌­وصنعت به خاوران کافی نیست
اتوبوس‌های مسیر علم و صنعت به خاوران به‌خصوص از ساعت10  شب به بعد تعدادشان خیلی کم است و گاهی باید تا 40دقیقه منتظر شویم و این برای ما که کارگریم و خسته از کار به خانه بازمی‌گردیم بسیار سخت است.
کارگر از خاوران

   دانشکده علوم قرآنی ملایر نامگذاری شود
دانشکده علوم قرآنی ملایر که اکنون فقط به همین نام خوانده می‌شود، به نام اولین بانوی مدرس قرآنی ملایر نامگذاری شود.
حسین آزموده از ملایر

  چرا تبلیغات برخی فیلم‌ها همچنان در شهر هست
جلوی اکران فیلمی که دارای صحنه‌های نامناسب بود، گرفته شد، اما تبلیغات آن همچنان بر بیلبوردهای شهر دیده می‌شود.
رحمانی از تهران

   ‌اجاره‌های کمرشکن به شهرستان‌ها هم رسیده است
قیمت اجاره مسکن در شهرستان‌ها هم افزایش چشمگیری داشته و واقعا زندگی‌ها را مختل کرده است. چرا مسئولان به وضع اجاره‌های کمرشکن و ویرانگر که باعث نابودی جوانان شده رسیدگی نمی‌کنند.
وثوقی از بیرجند

  واقعا رکورد زدن تورم نقطه به نقطه دستاورد کیست
در روزنامه‌های دوشنبه صبح، تیتر زده بودند که نرخ تورم نقطه به نقطه رکورد زد. واقعا باید گفت چشم مسئولان روشن که تورم ادامه دارد!
غریب نواز از تهران

   افزایش حقوق بازنشستگان وعده سرخرمن شد!
به‌رغم همه اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته بود، حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان به رقم سال قبل پرداخت شد و عنوان شده که مابه‌التفاوت آن بعدا پرداخت می‌شود. واقعا با حقوق پارسال و هزینه‌های امسال چگونه زندگی کنیم.
مطلبی از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید