• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 21 اسفند 1397
کد مطلب : 50583
+
-

تبریزی: امیدوارم امسال خوب تمام شود

مرتضی تبریزی، فصل عجیبی را پشت سر گذاشت. او با سر و صدای زیادی به استقلال آمد اما نتوانست انتظارها را برآورده کند. او حالا با وجود حضور بازیکنانی مانند منشا و ایسما کار سختی برای حضور در ترکیب دارد اما می‌گوید از رقابت عقب‌نشینی نکرده و می‌تواند جایگاه خود را در  تیم پیدا کند. گفت‌وگو با مهاجم استقلال را در ادامه بخوانید.
  به‌نظر می‌رسد فصل سختی داشتی.
شرایط خوب نبود و آنطور که می‌خواستم پیش نمی‌رفت، ولی خدا را شکر تیم دارد این اواخر خوب نتیجه می‌گیرد. فعلا موفقیت استقلال مهم است. سال سختی برای من بود و امیدوارم آخرش خوش تمام شود.
  خوردن 3 گل از الدحیل خیلی هواداران را نگران کرد.
قطعا بازی سختی بود. آنها خیلی هزینه کرده بودند، ولی مطمئنا هنوز بازی‌های زیادی مانده است. هیچ تیمی از الان صعود نکرده و هیچ تیمی هم حذف نشده است.
  یعنی امیدوار هستید از همین بازی با العین استارت بردهای خود را در آسیا آغاز کنید؟
بله صددرصد. درست است آنها هزینه‌های هنگفتی کرده‌اند اما ما هم استقلال هستیم و با تعصب بازی می‌کنیم. ایرانی‌ها همیشه تعصب خاصی برای این بازی‌ها داشته‌اند. ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم که برنده بازی شویم.
  فکر می‌کنی در این بازی در ترکیب باشی؟
معلوم نیست؛ مربیان نظر نهایی را اعلام می‌کنند. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، مهم نتیجه‌گیری تیم است تا در حضور هواداران یک برد شیرین به‌دست بیاوریم.
  رقبای سختی در خط حمله داری و کمی شرایط حساس و دشوار شده است.
نه هیچ حساسیتی وجود ندارد، ما در کنار هم رفاقت داریم. هر بازیکنی هم که در تمرینات آماده باشد مربیان در روز بازی از او استفاده می‌کنند. البته متأسفانه برخی‌ها دنبال حاشیه‌سازی‌ هستند اما تیر آنها به سنگ خواهد خورد؛ چراکه ما هیچ مشکلی با هم نداریم و هدف همه  بازیکنان استقلال فقط موفقیت تیم است.
 برنامه‌ات برای سال آینده چیست؟
فعلا که سال تمام نشده و تا سال جدید فوتبالی زمان داریم، برنامه خاصی هم اگر داشته باشم نمی‌توانم بگویم تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

این خبر را به اشتراک بگذارید