• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 19 اسفند 1397
کد مطلب : 50358
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   اورژانس، بیمارستان را به بیماران تحمیل می‌کند
اورژانس ضمن خدماتی که ارائه می‌کند و زحماتی که می‌کشد، بیماران را به بیمارستان‌های از قبل تعیین‌شده منتقل می‌کند. بهتر نیست مأموران اورژانس ببینند نزدیک‌ترین بیمارستانی که بیمار با آن قرارداد بیمه‌ای دارد، ‌کدام است تا مردم کمتر دچار مشکل شوند. بیمار ما را به بیمارستان لقمان‌ا‌لدوله برده‌اند درحالی‌که با بیمه ما طرف قرارداد نیست و امکان جابه‌جایی بیمار را هم نداریم و کمرمان زیر بار هزینه‌ها شکسته است.

موسوی از تهران

  حسینیه روستای بالاجوب سال‌هاست نیمه‌کاره است
روستای بالاجوب در نهاوند حسینیه نیمه کاره‌ای دارد که سال‌هاست به حال خود رها شده. مسئولان و خیرین فکری بکنند.
خداخیری از نهاوند

@سامانه سوابق تامین اجتماعی غیرفعال است
درحالی‌که مسئولان برای گرفتن سوابق تامین اجتماعی مردم را به سامانه خود ارجاع می‌دهند، پس از ثبت‌نام و دریافت تأیید ثبت‌نام، امکان استفاده از سایت فراهم نیست.
اکبریان از کرج

 صدا و سیما بهترینی دارد که نظرسنجی کند؟
واقعا صدا و سیما راجع به عملکرد خودش چگونه فکر می‌کند که نظرسنجی بهترین‌ها را برگزار می‌کند. آیا کسانی که به این برنامه‌ها رأی می‌دهند همه مردم هستند که بعد نتایج را به کل کشور تعمیم می‌دهند؟
سوهانی از تهران

 چه‌کسی از کارت ملی خبر دارد؟
چه‌کسی از کارت ملی هوشمند خبر دارد؟ از هر که می‌پرسیم می‌گوید، معلوم نیست! کارت ملی من یک سال قبل پانچ شده و هنوز کارت ملی جدید نگرفته‌ام.
سلطانی از رومشگان لرستان

@ وضعیت بی‌نظمی در پایانه افشار سامان نمی‌گیرد
بارها از مسئولان تقاضا کرده‌ایم برای ساماندهی صف و رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی پایانه افشار اقدام کنند، اما هیچ تغییری در وضعیت ایجاد نشده و همچنان جنگ و نزاع بر سر صفوف اتوبوس به‌خصوص در پیک ترافیک رخ می‌دهد.
رحمان‌زاده از تهران

 فسادها یک‌شبه و یک‌ساله رخ نداده‌اند
فسادهایی که هر روز رو می‌شوند و گرانی‌های افسار‌گسیخته یک شبه رخ نداده‌اند و هرکدامشان ریشه در چندین سال قبل و بی‌تدبیری‌های مزمن دارند، پس این همه به دولت کنونی حمله نکنیم.
باجلان زاه از تبریز

  نزدیک است که چادرنشین شوم
من یک معلول هستم که از‌ماه قبل به‌دلیل بیکاری قادر به پرداخت کرایه خانه نشده‌ام و صاحبخانه حکم تخلیه‌ای گرفته که تا 20اسفند موعد اجرای آن است. اگر کسی به دادمان نرسد همراه پسر و همسرم باید در پارکی یا کنار خیابان چادر بزنیم!
حمید از تهران

@ خانم‌ها را در مدیریت‌های کلان و بانکی به‌کار گیرند
با توجه به اینکه در اختلاس‌های بانکی کشور خانم‌ها حضور نداشته‌اند، پیشنهاد می‌شود مدیریت شعب بانک‌ها و پست‌های کلان مدیریتی به‌تدریج به بانوان واگذار شود زیرا سالم‌تر از آقایان کار می‌کنند و به آبروی خود اهمیت می‌دهند.
رضا هژیر از استهبانات فارس

 

این خبر را به اشتراک بگذارید