• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 5 اسفند 1397
کد مطلب : 48838
+
-

نسخه زن آرایشگر برای افزایش محبت شوهر

نسخه زن آرایشگر برای افزایش محبت شوهر


زن جوان که از بی‌محبتی‌های شوهرش به ستوه آمده بود، با پیشنهاد زن آرایشگر، مرد آشنایی را اجیر کرد تا با دستمزد دوو‌نیم میلیونی، شوهرش را تنبیه کند و محبت او را افزایش دهد. به گزارش همشهری، ماجرا از این قرار بود که ساعت 9صبح 23فروردین‌ماه امسال وقتی مردی که صاحب رستوران بود، از خواب بیدار شد تا برای رفتن به محل کارش آماده شود، متوجه شد که همسر و فرزندانش قصد رفتن به مطب دکتر را دارند. آنها از خانه خارج شدند و مرد رستوران‌دار به حمام رفت تا دوش بگیرد. هنوز دقایقی از رفتن همسر و فرزندانش نگذشته بود که ناگهان صدای چرخاندن کلید داخل قفل در را شنید و به سرعت از حمام خارج شد. او با 2مرد نقابدار روبه‌رو شد که به‌نظر می‌رسید با کلید به‌راحتی وارد خانه شده‌اند. آنها با تهدید چاقو، صاحبخانه را به داخل اتاق بردند و دست و پایش را بستند. با این حال گروگان مقاومت می‌کرد و سعی داشت هر طور شده خودش را از دست مردان نقابدار نجات دهد اما یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به دستش زد. پس از آن با زور محلولی را به او خوراندند و بعد فرار کردند.

شکایت
ساعتی پس از این حادثه همسر و فرزندان مرد رستوران‌دار به خانه بازگشتند و با دیدن مرد جوان که بی‌هوش روی زمین افتاده و دچار خونریزی شده بود، به پلیس و اورژانس زنگ زدند. با حضور اورژانس، ‌مرد مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و همسر وی گفت: سارقان به خانه‌اش دستبرد زده و با زندانی‌کردن او داخل اتاق، طلاهایش را سرقت کرده‌اند. با این شکایت پرونده‌ای در این خصوص پیش روی قاضی قریب احمدزاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت و تیمی از مأموران تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند.

ردپای همسر
کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین مداربسته ساختمان، شماره پلاک خودروی متهمان نقابدار را به‌دست آوردند و به مردی جوان رسیدند. او گفت 2سال قبل از طریق سایت دیوار ماشینش را به مردی به نام عارف فروخته است. در ردیابی‌ها عارف شناسایی شد و او گفت ماشین را برای همسرش هدیه خریده و از ماجرای حمله خونین به خانه مرد رستوران‌دار اطلاعی ندارد. یافته‌های کارآگاهان اما نشان می‌داد که همسر عارف آرایشگر و از دوستان همسر شاکی است. به این ترتیب، دستور بازداشت همسر شاکی صادر شد. اگرچه او اصرار داشت که بی‌گناه است، اما در نهایت اعتراف کرد که همه این نقشه‌ها زیر سر او بوده تا شوهرش را تنبیه کند. برای این کار هم به عارف همسر زن آرایشگر دوو‌نیم میلیون تومان دستمزد پرداخت کرده است. پس از اعتراف وی، عارف نیز دستگیر شد اما اصرار دارد که به‌تنهایی به خانه مرد رستوران‌دار حمله کرده ‌و تمام نقشه را همسر وی طراحی کرده است. با وجود این، شاکی پرونده که چند روزی در بیمارستان بستری بود، عنوان کرده که 2 مرد نقابدار به خانه‌اش حمله کرده‌اند.

تنبیه شوهر کم‌توجه
زن جوان متولد سال 59 است و دیروز برای تحقیق به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد. او در گفت‌وگو با همشهری جزئیات نقشه عجیب خود را برای تنبیه شوهرش بازگو کرد.

از جزئیات نقشه بگو، چه شد که فکر مصدوم‌کردن شوهرت به سرت زد؟
همسر من صاحب رستورانی در غرب تهران است. او سال‌هاست که صبح زود از خانه خارج می‌شود و آخر شب برمی‌گردد؛ یعنی موقع رفتن و برگشتنش من و بچه‌ها خوابیم. هیچ‌وقت اهمیتی به من نمی‌داد. هر وقت از او می‌خواستم به سفر برویم، کارش را بهانه می‌کرد. دیگر از این وضعیت خسته شده بودم. بارها با او صحبت کردم و او همیشه بهانه‌اش این بود که مرد باید صبح تا شب کار کند تا رفاه خانواده‌اش را تامین کند. تفریحم شده بود رفتن به آرایشگاه و درددل‌کردن با سمیرا، زن آرایشگر تا اینکه او نسخه‌ای برایم پیچید.

چه نسخه‌ای؟
پیشنهاد داد تا فردی را اجیر کرده و در نقش دزد به خانه‌ام برود. همسرم را زخمی کند تا او مدتی نتواند به سرکار برود. برای همین من از او پرستاری کنم تا او قدر مرا بیشتر بداند و محبتش هم بیشتر شود. اما خب در نهایت دستم رو شد.

پس از این همه خشونت ممکن بود شوهرت جانش را از دست بدهد؟
قرار نبود عارف شوهر سمیرا از چاقو استفاده کند، فقط مقداری از قرص برنج را پودر کرده و داخل آب ریختم. به شوهر دوستم گفتم مقداری از آن را به شوهرم بدهد تا مدتی مجبور شود خانه بماند. حالا هم به‌شدت پشیمانم چون حسابی آبرویم رفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید