مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار و شهردار منطقه 2در جلسه مشترکی که به میزبانی این منطقه برگزار شد، بر خدماترسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان منطقه 2 از طریق توسعه و تجهیز بازارهای میوه و ترهبار این منطقه تأکید کردند.
به گزارش همشهری، سیدسعید راد، مدیرعامل این سازمان در این نشست بر اهمیت مشتریمداری و ضرورت رفتار شایسته با شهروندان در میادین و بازارهای میوه و ترهبار تأکید کرد و گفت: «در چندماه اخیر، مشتریان میادین و بازارهای میوه و ترهبار 25درصد نسبت به گذشته رشد داشته است.» او با اشاره به اینکه اختلاف بالای قیمت انواع میوه و سایر محصولات مصرفی شهروندان در میادین و بازارهای میوه و ترهبار در مقایسه با قیمتهای سطح شهر در کنار احترام به مشتری ازجمله دلایل و عوامل رشد 25درصدی مشتریان میادین و بازارهای میوه و ترهبار است، ادامه داد: «هماکنون در میادین و بازارها قیمت میوهجات 46درصد و قیمت سبزیجات بیش از 30درصد زیر قیمتهای سطح شهر است.» به گفته راد، برای ایام استقبال از عید نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژهای اندیشیده شده است.
رشد 25درصدی مشتریان میادین میوه و ترهبار
در همینه زمینه :