• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 30 دی 1396
کد مطلب : 4670
+
-

با مردم

بیکاری؛ ریشه آسیب‌های اجتماعی

 

با سلام. این روزها که اخبار اقدامات پلیس پایتخت را در دستگیری اراذل و اوباش دنبال می‌کردم، ضمن اینکه اینگونه اقدامات جای تشکر دارد، اما بهتر است مسئولان بیشتر به فکر راه‌حل آسیب‌های اجتماعی که به‌نظرم ریشه در بیکاری جوانان دارد، باشند.

 

یک شهروند از تهران

 

 

 

هزینه خدمات مستمرجایگزین آبونمان

 

سلام. من از مخاطبین روزنامه همشهری هستم. فقط می‌خواستم اعلام کنم که بعد از حذف آبونمان با رأی دیوان عدالت اداری٬ شرکت گاز برای جبران آبونمان، در فیش‌های جدید آیتم جدیدی با عنوان هزینه خدمات مستمر اضافه کرده که جایگزین آبونمان شده است. لطفا به مسئولان شرکت گاز بگویید مردم، متوجه اینگونه اجحافی که در حق آنها می‌شود، هستند.

 

یک شهروند از گلستان

 

 

 

سفره خانواده‌ها

 

بعد از گرانی مرغ و تخم‌مرغ، اخیرا قیمت برنج نیز افزایش پیدا کرده است. لطفا به مسئولان بگویید بیشتر به فکر مردم باشند و نگذارند سفره خانواده‌ها کوچک‌تر از این شود.

 

نعمتی از قزوین

 

 

 

 

پیشنهادهای تلویزیون تناسبی با دخل و خرج ندارد

 

این روزها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی شاهد آموزش انواع غذا‌های رنگارنگ هستیم که با توجه به افزایش قیمت‌ها خیلی تناسبی با دخل و خرج بسیاری از خانواده‌ها ندارد؛ لذا پیشنهاد می‌کنیم مسئولان شبکه‌های تلویزیونی به‌جای برنامه آشپزی برنامه‌هایی را تدارک ببینند که خانواده‌ها با کمترین امکانات بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

 

3327...0919

 

 

بی‌توجهی به نظافت در بهشت‌زهرا

 

سلام. هرهفته که برای فاتحه‌خوانی به قطعه 253بهشت زهرا رفت‌وآمد دارم، مشاهده می‌کنم که مسئولان بهشت‌زهرا به نظافت قطعات توجهی ندارند. چرا در پیاده‌روهای اطراف قطعات با فاصله نزدیک سطل زباله ثابت وجود ندارد؟

 

سیدمجید محمدی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید