• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 30 دی 1396
کد مطلب : 4616
+
-

همسرکشی مرد ایرانی در هامبورگ

همسرکشی
همسرکشی مرد ایرانی در هامبورگ

خانواده زن جوانی که چندی قبل در جنایتی هولناک توسط همسرش در آلمان به قتل رسیده بود خواستار انتقال قاتل به کشور و محاکمه او شدند.

به گزارش همشهری، زن و شوهری ایرانی از 2سال قبل تصمیم گرفتند برای ادامه زندگی به آلمان بروند. آنها در شهر هامبورگ ساکن و بعد از یک‌سال صاحب دختری شدند. زندگی آنها به خوبی ادامه داشت تا اینکه روز 14دسامبر سال 2017(23آذر امسال) حادثه هولناکی اتفاق افتاد. مرد جوان درحالی‌که دست هایش خون آلود بود دخترش را در آغوش گرفت و به خانه همسایه برد. او دختربچه را به زن همسایه داد و گفت با پلیس تماس بگیرد. چرا که او همسرش را به قتل رسانده است. زن همسایه آن چیزی را که می‌شنید باور نداشت اما مجبور شد با پلیس تماس بگیرد. زمانی که مأموران آلمانی خود را به محل حادثه رساندند با جسد زنی 35ساله روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت 14ضربه چاقو به قتل رسیده بود. متهم به قتل -42ساله- در محل جنایت به قتل همسرش اعتراف کرد و بازداشت شد.

با گذشت حدود یک‌ماه از این جنایت هولناک، پدر مقتول چند روز قبل به دادسرای امور جنایی تهران رفت و خواستار انتقال داماد جنایتکارش به ایران و محاکمه او شد. این مرد گفت: دامادم در همسایگی ما زندگی می‌کرد و چند سال قبل به خواستگاری دخترم آمد. آنها چند‌ماه با یکدیگر زندگی کردند اما یکباره گفتند که می‌خواهند برای ادامه زندگی به آلمان بروند. آنها در هامبورگ زندگی خوبی داشتند و من چند مرتبه برای دیدن‌شان به آنجا رفتم. آنها سال گذشته صاحب دختری شدند و زندگی‌شان گرم‌تر شده بود تا اینکه‌ماه قبل خبر رسید دامادم دخترم را به قتل رسانده است. هنوز به درستی نمی‌دانم چرا دامادم دست به چنین کاری زده است اما آن‌طور که فهمیدیم دامادم دینش را تغییر داده و از دخترم خواسته بود که او هم این کار را بکند اما چون دخترم با تغییر دین مخالفت کرده بود او را کتک زده و در نهایت با چاقو وی را به قتل رسانده بود. وی ادامه داد: بعد از این حادثه جسد دخترم به ایران فرستاده شد و نوه‌ام در اختیار خانواده‌ای آلمانی قرار گرفته و آنها از او نگهداری می‌کنند اما هنوز از دامادم خبری نیست. او باید به ایران منتقل و به‌خاطر جنایتی که انجام داده محاکمه شود.

در پی شکایت این مرد پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شد و بازپرس جنایی دستور داد مستنداتی که پلیس آلمان در این‌باره جمع‌آوری کرده به دادسرای جنایی فرستاده شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :