• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 1 بهمن 1397
کد مطلب : 45338
+
-

مودریچ می‌ماند

لوکا مودریچ- بهترین بازیکن جهان در سال2018- با وجود شایعاتی که در خصوص رفتنش از سانتیاگوبرنابئو به گوش می‌رسد، خواهان تمدید قرارداد با رئال‌مادرید شده است. اوایل فصل جاری، اینترمیلان با جدیت خواهان به‌خدمت گرفتن این ستاره کروات بود اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که او در مادرید ماند و به قراردادش که در ژوئن2020به پایان می‌رسد، متعهد ماند. البته موضوع رفتن این ستاره ارزشمند از رئال‌مادرید همواره مطرح بوده است. اما مودریچ که 18شهریور، 33ساله شد نه‌تنها برنامه‌ای برای ترک باشگاه ندارد بلکه می‌خواهد قراردادش را تمدید هم بکند. بدین‌ترتیب به‌نظر می‌رسد که ستاره خط میانی رئال، می‌خواهد دوران فوتبالش را در این باشگاه به پایان برساند. مودریچ سال2012و با 30میلیون پوند از تاتنهام به رئال‌مادرید آمد. او در طول حضورش در این تیم، 284بازی و 16گل در کارنامه‌اش به‌ثبت رسانده و یکی از ارزشمندترین و کلیدی‌ترین بازیکنان لوس‌بلانکوس در سال‌های حضورش در پایتخت اسپانیا بوده است. مودریچ از حضور در رئال راضی و خوشحال است. او در این‌باره به خبرنگاران گفت: «یک سال‌ونیم از قراردادم باقی‌مانده و من بسیار آرام و خونسرد هستم. آرزویم این است که بیشتر بمانم. درست مثل روزهای نخست، خوشحال و راضی هستم». 
مودریچ پس از زدن گل به رئال‌بتیس در بازی هفته گذشته تیمش در لالیگا، شنبه‌شب هم موفق به باز کردن دروازه سویا شد. گلزنی مودریچ در 2 بازی متوالی در لالیگا، پس از 284بازی در این رقابت‌ها به‌دست آمد. همچنین در بازی مقابل سویا، سرخیو راموس، کاپیتان و مدافع رئالی‌ها به 450حضور در لالیگا رسید.  (411بازی برای رئال‌مادرید و 39بازی برای سویا)
ستاره کروات درباره برتری 2 بر صفر رئال‌مادرید مقابل سویا در بازی شنبه‌شب در سانتیاگوبرنابئو هم گفت:«خیلی خوشحالم و فکر می‌کنم که بازی فوق‌العاده‌ای را انجام دادیم. باید این راه را ادامه دهیم. همه بازیکنان، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و هواداران‌مان، می‌خواهند که ما را اینگونه ببینند». مودریچ در بازی شنبه از ناحیه سر آسیب دید و 4بخیه را از دیدار مقابل سویا به‌عنوان یادگاری به خانه برد. رئال‌مادرید، پنجشنبه‌شب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا میزبان خیرونا است و یکشنبه هفته آینده در لالیگا، مهمان اسپانیول خواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید