• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 1 بهمن 1397
کد مطلب : 45333
+
-

فتحی دقیقا در استقلال چه می‌کند؟

فصل برای آبی‌ها کابوس‌وار آغاز شد. 6 ستاره تیم از جمع استقلالی‌ها جدا شدند و افتخاری و توفیقی موفق نشدند جانشین‌های مناسبی برای آنها پیدا کنند. استعفای افتخاری و انتصاب فتحی به سمت سرپرستی استقلال، هواداران را امیدوار کرد که شاید ورق به‌تدریج برای این تیم برگردد. سرپرست جدید باشگاه پرونده سوپر‌جام را به جریان انداخت، مدعی شد برای انتقال نورافکن و مجید حسینی و تیام از باشگاه‌های جدیدشان پول می‌گیرد تا با جذب گرو، نویمایر و تبریزی بتواند وضعیت آبی‌ها را سر و سامان دهد. با گذشت نیم‌فصل اما به‌نظر می‌رسد که اوضاع استقلال بهتر که نشده هیچ، خراب‌تر هم شده است. گرو و نویمایر به‌خاطر کیفیت فنی دیپورت شدند. تبریزی با وجود قیمت بالا بازدهی مناسبی نداشته است. اوضاع مالی تیم رو به وخامت گذاشته و بازیکنان را علیه اسپانسر و مدیریت بسیج کرده و حالا هر روز یک داستان جدید برای تیم درست می‌شود.
باشگاه ماشین‌سازی‌ تبریز که بر سر انتقال داریوش شجاعیان به استقلال همچنان از این باشگاه طلبکار است و مدت‌ها از تاریخ وصول مطالباتشان گذشته، این پرونده را به کمیته تعیین وضعیت بازیکن فرستاده و در انتظار صدور رأی از سوی این کمیته است.
 احتمال اینکه درصورت عدم‌وصول مطالبات ماشین‌سازی‌ داریوش شجاعیان از سوی کمیته تعیین وضعیت با محرومیت بابت همراهی‌کردن استقلال مواجه شود، وجود دارد. مرتضی تبریزی نیز وضعیتی مشابه دارد و این بازیکن هم با خطر محرومیت از همراهی استقلال برای نیم‌فصل دوم به‌خاطر بدهی 900میلیونی به ذوب‌آهن مواجه است. اینها را بگذارید کنار مصدومیت آقاخان، علی کریمی و روح‌الله باقری و اینکه هنوز هیچ بازیکن جدیدی در نیم‌فصل جذب نشده است. واقعا وقتش نرسیده بپرسیم آقای فتحی دقیقا در تیم چه کار می‌کند؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید