• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 1 بهمن 1397
کد مطلب : 45332
+
-

از خدای‌مان است تیم ملی قهرمان شود

از خدای‌مان است تیم ملی قهرمان شود

حمیدرضا علی‌پور

اردوی آماده‌سازی‌ تیم پرسپولیس در قطر به پایان رسید و این تیم روز گذشته به ایران بازگشت. شجاع خلیل‌زاده که در نیم فصل اول یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود در خصوص شرایط تیم و اردوی سرخپوشان در قطر با همشهری ورزشی گفت‌وگو کرد:
   از شرایط پرسپولیس صحبت کنید.
خدا را شکر تیم شرایط بسیار خوبی دارد. ما در امارات تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و برانکو خیلی روی مسائل بدنی بچه‌ها کار کرد و امیدواریم که بتوانیم با آغاز نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و با قدرت ادامه دهیم.
   به‌نظر می‌رسد که از اردوی قطر خیلی راضی هستید.
بله واقعا تمرینات پرفشاری را انجام دادیم و خدا را شکر می‌کنم که همه بچه‌ها سلامت هستند. کمپ اسپایر کمپی حرفه‌ای است و تمام امکانات روز دنیا را دارد و همین موضوع باعث شده تا خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا مانند بایرن و پاری سن ژرمن این کمپ را انتخاب کنند و به ‌نظر من همه‌‌چیز عالی بود.
    به اهدافی که داشتید رسیدید؟
واقعا بهترین تمرینات را انجام دادیم و امیدوارم که ثمره آن را بتوانیم در لیگ ببینیم. البته کار بسیار سختی خواهیم داشت و قطعا همه تیم‌های دیگر هم مانند ما تمرینات خوبی را انجام خواهند داد و با قدرت در لیگ ظاهر خواهند شد.
   2 بازی دوستانه هم انجام دادید.
بله 2 بازی تدارکاتی بسیار خوب انجام دادیم و توانستیم خدا را شکر در هر دو بازی پیروز شویم. البته با توجه به اینکه در اوج فشار بدنسازی بودیم فشار زیادی به تیم آمد اما نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای نیم فصل دوم داریم.
   بازیکنان جدید را چطور دیدید؟
همه بازیکنانی که گرفتیم بازیکنان خوب و قوی‌ای هستند و خدا را شکر کیفیت خیلی خوبی دارند. امیدوارم در نیم فصل دوم به ما کمک کنند.
   بعد از صحبت‌های کی‌روش پست مشترکی علیه او گذاشتید.
فقط این را می‌گویم که همه می‌خواهند جو را علیه ما کنند اما ما محکم‌تر از این حرف‌ها هستیم که فکر می‌کنند.
   خودت فکر می‌کنی با توجه به شرایط تیم ملی در جام‌ملت‌ها این اتفاقات به تیم ملی ضربه نمی‌زند؟
من و همه بازیکنان از خدای‌مان است تیم ملی نتیجه بگیرد، چون اگر تیم ملی نتیجه بگیرد فوتبال ایران پیشرفت می‌کند. البته از ما که گذشت اما امیدوارم قهرمان آسیا بشویم چون حقمان است و بازیکنان بسیار خوبی داریم و امیدوارم تیم ملی با قهرمانی برگردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید