• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42639
+
-

صدای استان‌ها

   تفاوت قیمت‌ در مناطق مختلف
قیمت برخی از کالاها به‌ویژه لباس در مناطق مختلف شهر اراک تفاوت زیادی دارد. چرا هیچ نظارتی بر این قیمت‌ها اعمال نمی‌شود. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم. 
مهدوی از مرکزی 

  کمبود مدرسه در عیسی‌آباد 
دانش‌آموزان روستای عیسی‌‌آباد در مریوان استان کردستان ناچارند به دلیل کمبود مدرسه ترک تحصیل کنند. مسئولان آموزش ‌و پرورش به این مشکل رسیدگی کنند. 
یکی از ساکنان روستا از کردستان 

  کیان‌آباد بدون بازارچه 
منطقه کیان‌آباد در اهواز بازارچه مناسب ندارد. این در حالی است که در این منطقه جمعیت زیادی زندگی می‌کنند که ناچارند برای تهیه کالاهای مورد نیاز به مناطق دیگر بروند. لطفا مسئولان شهرداری رسیدگی کنند. 
یک شهروند از خوزستان 

  قطع درختان برازجان 
برخی از درختان کهنسال شهر برازجان قطع شده‌اند. چرا هیچ‌ نظارتی بر این مساله نمی‌شود؟ این درختان بار و برگ زیادی داشتند و هوای مطبوعی در شهر ایجاد می‌کردند. 
یک شهروند از بوشهر 

  مهرشهر امن نیست
مهرشهر امنیت کافی ندارد. با وجود رعایت همه نکات ایمنی اما باز هم شاهد ورود دزد‌ها به خانه‌ها هستیم. نیروی انتظامی برای رفع این مشکل اقدام کند. حداقل می‌توان از گشت‌های شبانه استفاده کرد. 
یک شهروند از البرز 

  مسکن مهر بلاتکلیف
مسکن مهر بشری در استان کرمان بلاتکلیف است و هنوز تحویل مردم نشده. من سال‌ها پیش پول یکی از واحدهای این مسکن مهر را پرداخت کرده‌ام، اما هنوز نتوانسته‌ام خانه خود را تحویل بگیرم. تکلیف ما چیست؟
یک شهروند از کرمان 

  بی نظمی در بیمارستان بهشهر
بیمارستان امام‌ خمینی (ره) بهشهر خیلی بی‌نظم است. مسئولان علوم‌ پزشکی مازندان فکری برای این بیمارستان بکنند. 
حسینی از مازندران 

این خبر را به اشتراک بگذارید