• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 28 آذر 1397
کد مطلب : 41593
+
-

آزادراه تهران‌- شمال به امسال نمی‌رسد

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد که قطعه نخست آزادراه تهران - شمال امسال به بهره‌برداری نخواهد رسید.

 به‌گزارش ایسنا، خیرالله خادمی درباره‌ آخرین وضعیت قطعه نخست آزادراه تهران- شمال گفت: پیشرفت فیزیکی این قطعه در حال حاضر ۹۲ درصد است. این در حالی است که کار در تمام جبهه‌های کاری ادامه دارد و حدود ۵۵ درصد از روسازی کل پروژه نهایی شده است.معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به این‌که ایمنی پروژه برای ما اصلی‌ترین مسئله به شمار می‌رود، از این‌رو احتمالا بهره‌برداری نهایی از این پروژه تا پایان سال امکان‌پذیر نباشد؛ هرچند که مجری پروژه اعلام کرده که تلاش می‌کند موارد لازم را تا پایان سال نهایی کند. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اضافه کرد: کار در قطعات دوم و سوم این پروژه نیز بسته به شرایط‌شان پیگیری می‌شود و در منطقه‌3 با 6 سرمایه‌گذار خارجی جلسه داشتیم تا مسئله‌ حضور آنها در این طرح بررسی شود.

در کنار آن تلاش شده تمهیداتی اندیشیده شود که پس از اجرای قطعی پروژه به وجود آوردن غیر قابل کنترل منجر نشود و مردم بتوانند از شرایط این آزادراه استفاده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید