• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 24 دی 1396
کد مطلب : 4112
+
-

افزایش 38درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی تهران

مراجعه خودروهای تهران به مراکز معاینه فنی مجاز 38درصد افزایش یافته است.

سید نواب حسینی‌منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های آینده این ستاد برای افزایش مراکز معاینه فنی تهران گفت: امسال مجوز 2مرکز معاینه فنی جدید با 4خط به اضافه 7خط معاینه فنی سیار را در تهران داریم.

سید نواب حسینی منش با بیان اینکه هم‌اکنون صف خطوط مراکز معاینه فنی در طول روز کمتر از یک ساعت زمان‌بر خواهد بود، به شهرنوشت عنوان کرد: شما می‌توانید به‌صورت آنلاین در سایت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروی تهران وارد شوید و طول صف را به‌صورت آنلاین برای تمامی مراکز معاینه فنی تهران ببینید.

در این سایت گزینه‌ای وجود دارد که رنگ سبز نشان‌دهنده طول صف کمتر از نیم‌ساعت، رنگ زرد مابین یک تا 3ساعت و رنگ قرمز بیش از 3ساعت طول صف را نشان می‌دهد. وی با اشاره به اینکه طول صف تمامی مراکز معاینه فنی تهران هم‌اکنون سبز رنگ است و ما طول صف بیش از یک ساعت نداریم، گفت: اکثر مراکز معاینه فنی تا ساعت 12شب در 2شیفت خدمات‌دهی می‌کنند.

سال گذشته در روزهای پایانی سال، گزارش‌هایی مبنی بر این داشتیم که مردم 4تا 8ساعت در صف معاینه فنی بودند، اما امسال با اینکه تعداد مراجعه‌کنندگان کمتر نشده اما زمان انتظار در صف به یک‌ساعت هم نمی‌رسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید