• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 24 دی 1396
کد مطلب : 4109
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

انتخاب مهندس ناظر

با سلام. اخیرا وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده تا مالکان و کارفرمایان خودشان مهندسان ناظر بر ساختمان را انتخاب کنند. به‌نظرم این اقدام باعث افول صنعت ساختمان و کاهش کیفیت ساختمان‌ها و نیز کاهش امنیت مردم خواهد شد. چرا که هم‌اکنون سازندگان به‌دنبال هزینه کمتر بوده و همگی به‌دنبال راهی هستند تا نظارت مهندسین نظام مهندسی را در اجرای پروژه‌ها محدود کنند.

مهندس پایه یک عمران با بیش از 30سال سابقه

 

 

استفاده از توانایی جوانان

سلام. با اینکه مسئولان مدام توصیه می‌کنند تا از توانایی‌های جوانان در دستگاه‌های مختلف استفاده شود اما متأسفانه در مقام عمل همچنان شاهدیم که افراد با داشتن شغل قبلی در مسئولیت‌هایی با عناوین جدید معرفی و مشغول به‌کار می‌شوند! پس چه زمانی باید از نیروهای جوان مستعد کار استفاده کنند؟ امیدوارم این گلایه را هم منتشر کنید.

1059...0912

 

 

مشکلات ما را دریابند

سلام. دبیر بازنشسته آموزش و پرورش هستم. بیماری خاص دارم و حقوق دریافتی‌ام، هزینه‌های دارو و درمانم را تأمین نمی‌کند. فرزند فوق لیسانس بیکار هم دارم. متأسفانه گذران زندگی مانند بسیاری از هموطنان برایم سخت و دشوار شده است. امیدوارم مسئولان مشکلات ما را دریابند.

درددل فرهنگی بازنشسته از زنجان

 

 

مسئولان استانی اقدامی بکنند

سلام. مدتی است در پی نقص فنی یکی از فلرهای پالایشگاه آبادان، دود غلیظ ناشی از فعالیت آن بخشی از آسمان را سیاه کرده و باعث ایجاد آلودگی هوا ومشکلات تنفسی و محیط‌زیستی برای مردم و نخیلات شده است. لطفا منعکس کنید بلکه مسئولان استانی جهت رفع این مشکل اقدامی بکنند.

8244...0910

 

 

سود سهام عدالت

با سلام. هفته گذشته پس از 10سال مسئولان از پرداخت سود سهام عدالت خبر داده و اعلام کردند که برای دارندگان سهام عدالت مبلغ 26هزار و 600 تومان واریز خواهد شد. این درحالی است که برای اکثر افراد پس از کسر 2هزار تومان مبلغ 24هزار و 600 تومان واریز کردند! مسئولان لطف کنند در این‌باره توضیحی بدهند.

گلایه تعدادی از شهروندان

این خبر را به اشتراک بگذارید