• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 24 آذر 1397
کد مطلب : 40875
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

   مستأجران باید چادر بزنند؟

 با وضعیت کنونی کرایه و رهن خانه به‌خصوص در تهران و شهرهای بزرگ، دیگر معلوم نیست در سال‌98 چه وضعی خواهیم داشت. از همین حالا مسئولان به فکر باشند تا وضعیت از آنچه اکنون هست، بحرانی‌تر نشود. واقعا مستأجران با این وضعیت مجبور می‌شوند در خیابان‌ها و پارک‌ها چادر بزنند. آیا مسئولان راضی به این وضع هستند؟
سرپرست از پردیس

  چرا بدون کارشناسی لازم اقدام می‌کنند

 با سلام، تقاطع بلوار زنجان جنوبی و بهنود در منطقه‌۱۰ شهرداری تهران، پس از چندین‌بار بسته‌شدن با بلوک و باز‌شدن مجدد و صرف هزینه هنگفت، نصب چراغ راهنمایی و خط‌کشی عابر پیاده، دوباره با بلوک‌های سیمانی و موانع فلزی بسته‌شده و حتی امکان تردد عابر پیاده نیز وجود ندارد، چه برسد به معلولان و سالمندان. کاش قبل از صرف این همه هزینه، کارشناسی لازم انجام شود. جدای از اینها، بسته‌شدن این تقاطع باعث سردرگمی همشهریان و ترافیک شدید و تصادف در این محدوده شده است.
محبوبی از تهران

@ امیدواریم کسی مجسمه‌ها را ندزدد

 در روزنامه خبری زده بودید که می‌خواهند در تهران مجسمه نصب کنند و این واقعا جای بسی خوشحالی دارد، اما از همان ابتدا همه مراحل و هفت‌خوان‌ها را طی کنند و تدبیری بیندیشند که مجسمه‌ها شبانه دزدیده نشوند.
بهادریان

  کارت بیماران خاص به چه کار می‌آید؟

 پدر یک کودک اوتیسم هستم و فرزند ما دارای یک کارت بیماران خاص است و بس. اما این کارت هیچ کمکی به ما نمی‌کند زیرا با آن نه می‌توان از داروخانه‌ای دارویی گرفت و نه در داخل منطقه در مدرسه‌ای ثبت‌نام کرد. واقعا کارکرد این کارت بیماری‌های خاص چیست؟
رضاخانی از تبریز

 کاهش امکانات رفاهی حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)

 امکانات و امور رفاهی در حرم حضرت شاه عبدالعظیم(ع) نسبت به قبل روزبه‌روز کمتر می‌شود. باتوجه به عشق و علاقه مردم به زیارت این حرم مطهر، امور رفاهی و خدماتی که به زائرین داده می‌شد، بسیار راهگشا و مفید بود. مواردی مثل زیر‌انداز، شارژ گوشی، تحویل فلاکس چای و...‌ از مسئولان تقاضا می‌شود در این راستا به اقدامات شایسته گذشته بپردازند.
عربی از تهرانپارس

  راه تأیید کارگر ساختمانی بودن فقط بازرسی است؟

 شما به‌عنوان رسانه از سازمان تامین اجتماعی بپرسید یک کارگر ساختمانی چندبار باید بازرسی شود تا ثابت شود که کارگر ساختمانی است تا بیمه‌اش قطع نشود؟ آیا سازوکار دیگری برای شناسایی متقلبان وجود ندارد که ما هم باید به چوب آنها رانده شویم؟
کارگر ساختمانی از ملایر

  مشکلات شهرک مرتضی‌گرد باقی است

 ‌یک زمانی تعدادی از خبرنگارها و رسانه‌ای‌ها توجه‌شان به شهرک مرتضی‌گرد جلب شد و چند نفر از مسئولان هم وعده‌هایی دادند اما این شهرک به حال خود رها شده و مرتضی‌گرد همانی است که بود. وضع آسفالت کوچه و خیابان‌های این شهرک واقعا افتضاح است و مردم با صدها مشکل در این شهرک زندگی می‌کنند. مسئولان فکری اساسی کنند.
مرتضوی

@ بلاتکلیف بین خصوصی و دولتی

 ‌حدود ۳۰۰ نفر کارمند رسمی راه‌آهن را یک‌دفعه و بدون رعایت قانون به بخش خصوصی و شرکت تراورس واگذار کردند. بعد هم که آن جریانات برای مالک شرکت تراورس پیش آمد و اکنون صدایمان به جایی نمی‌رسد. خصوصی یا دولتی‌بودنمان مشخص نیست و حقوق و مزایای درست و حسابی هم نداریم. لطفا مسئولان پاسخ دهند.
حبیبیان

   سرمایه‌گذاران سرگردان مؤسسه فرشتگان

 من از سرمایه‌گذاران در مؤسسه تحت نظارت فرشتگان هستم که وام در قبال سپرده گرفتم. اکنون مؤسسه کاسپین که کفالت آن مؤسسه منحله را به‌عهده گرفته، ما‌ را بدهکار می‌داند، ‌درحالی‌که از آن سپرده خبری نیست. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
نوربخش بازنشسته

   شهرداری منطقه15 رسیدگی کند

 در کوچه نیکخواه، ‌خیابان صادقی، خیابان درویش در منطقه15 تعداد زیادی خانه تخریب‌شده که بازسازی شوند اما پس از سال‌ها این خانه‌ها به حال خود رها شده و تبدیل به مأمنی برای معتادان متجاهر و اراذل و ولگردان شده است. درحالی‌که تعداد زیادی خانه در این محدوده همچنان پابرجاست و در آنها خانواده زندگی می‌کند. شب‌ها در گوشه و کنار این مخروبه‌ها آتش روشن می‌شود و حتی در روز که ما سر کاریم، نگران امنیت زن و بچه‌هایمان هستیم. در چندین بار مراجعه هم به ما گفته‌اند بروید جای دیگر زندگی کنید. اینجا ملک ماست و توان خرید یا اجاره خانه در جای دیگری را نداریم. ضمن اینکه با شرایط محدوده، کسی خانه ما را نمی‌خرد که لااقل تن به مستأجری بدهیم. از مسئولان شهرداری منطقه 15 تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
حسینی

  ماهانه 55هزار تومان برای یک معلول!

برادری معلول و از‌کار‌افتاده دارم که تحت پوشش جایی نیست و تنها از طریق حقوق پدرم که بازنشسته شرکت نفت است، ماهانه 55هزار تومان بابت او می‌دهند. از مسئولان بپرسید چطور می‌شود یک جوان معلول و از‌کار‌افتاده را با این رقم کمک‌هزینه مدیریت کرد؟
ولی‌زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید